GSM Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det er mange rare navn ute i det ganske land. Se selv!! Eks: Gynekolog Tafse Baker Skorpe osv Lenke til kommentar
CtM Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 dr. med. Mus (kvinnelig gynekolog) lege Hørthe (øre, nese og halsspesialist) politimann Vold psykiater Galén tannlege Holtann engelskmannen Steve Pick dameskredder Vitesnik (v-en skulle uttales som f :-) ( ) Sukken Begravelsesbyrå For en giga-lol-side Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Nordmenn med trøbbel i utlandet: -------------------------------- Ås -> ass Kulås -> coolass Løverås -> loverass Sørås -> Sore-ass Aas-Hole Odd Even False Odd-Kristian -> odd christian (egen sekt?) Randi Aass -> randy ass Jack Aas Rhoar Pine -> horror pain Odd Strangeland Odd Nygård -> odd nigger Odd Willy Odd Bull Blakstad -> blackdeath Fostervoll -> Mr. First-of-all (en i NRK på BBC-konferanse) Bård -> bored Sverre Kielland Mørdre -> This is Swear, Kill and Murder Gunn Bang Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Lærer Von Streng vet jeg en som het... Også Støytens Trafikkskole Og Sukkens Begravelsesbyrå Og Lærer Dengerud Tannlege Røskeland Dr. Krefting Direktør Lampe på Osram lyspærefabrikk osv... EDIT: Så at Sukkens allerede var nevnt Endret 18. mai 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hehe minner meg litt om legen vi har her i sentrum: Doctor Balle Lenke til kommentar
GSM Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 hehe minner meg litt om legen vi har her i sentrum: Doctor Balle Rofl Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 I tyskland var det en optiker som het Runkhe xD Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 kollbein..skulle onkelen min hete! Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Vi hade besøk fra USA, da de så Hope Auto i Bergen fikk de seg en god latter. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Så på nyhetene en fyr som representerte noen som var imot den nye røykeloven. Han het Røykenes til etternavn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå