Gjest Slettet+1242 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg har et PWC radeon 9800, men det passer ikke inn i mit lian li kabinett! jeg kan ikke skyve det helt ned fordi det "stedet" der skruen skal skru's inn er for høyt! er det noen som har samme problem? og jeg har et Lian Li PC 61 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C61USB&toc=3050 Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Mener å ha støtt på same problem en gang, men da var det bare å fikle litt. Metallplata bak på kortet butta mot noe, men med litt lirking sklei det på plass. Lenke til kommentar
TheProZac Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 mettall feste på skjermkortet ditt er myk, sa det er ikke noe problem å bare bøye denne, men da sitter det ikke så godt, sa da ma du passe på nar du skal flytte kabinette ditt.. har gjort det samme selv, og det funker helt fint Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Funker fint hørtes risky ut! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 mettall feste på skjermkortet ditt er myk, sa det er ikke noe problem å bare bøye denne, men da sitter det ikke så godt, sa da ma du passe på nar du skal flytte kabinette ditt.. har gjort det samme selv, og det funker helt fint Kan vel bare kappe av litt. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) [ordtak]Det som ikke funker med vold & vaselin, funker ikke[/ordtak] noe gamle sjefen min brukte å si Endret 18. mai 2004 av Grev_Rasmus Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 tror du skal tenke deg om før du begyner og kappe noe ivertfall. prøv en gang til Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 tror du skal tenke deg om før du begyner og kappe noe ivertfall. prøv en gang til hva er farlig med å kappe i kabinettet? Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 kabinettet ja trodde det var festet på kortet jeg da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 sikker på at det ikke er er no galt med kortet? test et annet kort å se om det passer. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 kabinettet ja trodde det var festet på kortet jeg da oj, skrev feil, det var ikke kabinettet. Men det er fortsatt ikke farlig og bøye på festet.. Ingeting som skjer med kortet.. balle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå