bobbo^ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ble inspirert av blackmesa kabinettet og vil modde mitt.. trenger et tema som jeg lurer på om dere har noen tips til.. skal modde alt (maling spartkling saging sveising osv..alt er mulig... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 counterstrike, halflife(brukt da men) favoritt bilen, romferdene, lava, toxic, lyn og torden, er fett hvis du får blinkende lys og torden musikk stjernehimmel, fangehull! det finnes uendelig mange "themes" du kan lage happy building! Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Lage Nissan Skyline GTR34 kabinett hmm, hvor skal man få tak i så stor model av dn? Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hva med bare ett bra design... Jeg har laget en pyramide... Det er jo mulig å bygge pc'n inn i noe... som feks: koffert, gammel monitor, eller en fiolinkasse.... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Finnes mange ting du kan lage, hva med og ordne en motorsykkel (miniutgave) og sette HK som motor, kanskje vannkjøling som rør og slikt, må kanskje lage deg ei kåpe Om du hade fått ordnet noe slikt hadde det slått det meste Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 bygge inn i en skuff som jeg har gjordt http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=236936 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå