Raider Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hello, denne er ikke helt god nei..klarte lissom og f*** hmm noen gode ideer om hva jeg kan gjøre for og lukke eller tette... Bildet 1 Bildet 2 Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det må da kunne gå greit og lodde dette? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det er helt klart en reklamasjonssak! Men å fikse selv er kanskje bedre på grunn av ventetiden... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Om du ikke har påfør radiatoren skaden selv, og den var slik når du fikk den. Da ville jeg uten tvil gjort som Snekkern sier, og krevd en ny.. Bare så du vet det: du har krav på det! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Du har gjort det selv? slik du skriver tolker jeg det slik. enten skikkelig lodding, eller liming med sterkt lim. Endret 18. mai 2004 av Koffe Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er det en skade du selv har påført den stiller saken seg andreledes, men er du ikke ekspert på lodding ville jeg fått noen som kan dette til å gjøre jobben . Husk en halvgod lodding kan vere tett med det samme,men når det blir temp svigninger kan den begynne å lekke og da er det sent å angre . Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Spørs vel om den kan loddes, sånn uten videre? Mener bestemt å ha hørt at de radiatorene er i aluminium, og da er det nok ikke fullt så enkelt. Aluminium lar seg jo også lodde, men det krever en spesiell legering beregnet for dette. Vanlig tinn kan ikke brukes. Ville uansett har overlatt en slik jobb til en ekspert, det der er nok ikke noe for gutterommet. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Trodde dette var kobber, jeg. Men om det er aluminium blir det noe annet. Snakk med en som har peiling på lodding. Edit: Radiatorer er vel oftest laget av både kobber og messing? Endret 18. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 De fleste radiatorer er nok produsert i kobber / messing. Men det finnes gode alternativer i alu også! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Skal ikke uttale meg 100% sikkert. Men jeg tror denne er i kobber (den har vekten som om den er det iallefall). Lekasjen i nipplen kan være en O-ring som er ødelagt. Var det på min. Koster 5 kr på en verktøy butikk e.l. Er du helt sikker på at raddisen lekker på bilde to? Ikke bare lekasjen ifra nipplen som lurer deg? Hva gjorde du egentlig når du holdt på å greide dette? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 har du driti deg ut ? hehe kjøp ny.. den beste erstatning Lenke til kommentar
Raider Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 hehe om jeg har dreti meg ut? ja si det.. jeg drev og modifiserte mitt kabinett,, ett coolermaster wavemaster.. det er blitt helt anerledes og når jeg prøvde og tilpasse raden foran klarte jeg tror og presse litt for hardt.. så enten og lime eller og lodde.. aner ikke , ekke billig ffs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå