arielfaaland Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei! Har tenkt at jeg skal begynne å bruke premiere pro... (Dette var mer forandring enn jeg trudde fra 6,5!!) Uansett: Er det mulig å få analog ut og in på dv500 kortet når jeg kjører pro? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er faktisk usikker på om du kan bruke disse to sammen, ettersom Pinnacle ikke støtter nyere versjoner enn Adobe Premiere 6.5. De har visst brutt samarbeidet med Adobe, og derfor er ikke DV500 kortet og Premiere Pro helt kompatible. Så det kan være du støter på dette, og andre problemer. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 jaja.. litt drete det.. kan jo ikke bruke en "preview" monitor da... men har jo analogt ut fra dv-kamera og in da.. så sliter ikke så særlig der lixzom... Men hadde jo vært hyggelig om det hadde gått ann og brukt begge samtidig ja... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Uansett:Er det mulig å få analog ut og in på dv500 kortet når jeg kjører pro? Nope, det er ikke mulig. REF: pinnacle.custhelp.com -> Adobe Premiere Pro compatibility Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 for noe shit.. men leste en eller annen plass at jeg kunne kjøre Liquid Edition med analog ut fra dv500, får kanskje heller lære meg det programmet.. Men noen tips på det da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå