Kaytona Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei! Jeg har fått nytt web hotell (Bkmedia), men får ikke logget meg inn, får ikke frem kontrollpanelet. Det jeg tror er årsaken til dette er routeren min, som er en D-link, har blokkert porten som bkmedia bruker. Er det noen som vet om hvordan jeg åpner/blokkerer porter på maskinen og/eller routeren? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 -Feilpostet Denne hører nok hjemme under Internett & Nettverk. Flyttes dit! Pass på at du ser deg godt rundt omkring på forumet og informerer deg om de forkjellige forumene før du poster, så slipper du å poste feil Lenke til kommentar
Kaytona Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Ok! Sorry det var ikke meningen. Håper fremdeles noen kan hjelpe meg der ute! Kanskje du kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hvilken d - link er det? jeg har et liknende problem med min og ftp - server. D-link sine hjemmesider har mye god support. Lenke til kommentar
Kaytona Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Det er en d-link Di-604, hvis det sier deg noe mer? Lenke til kommentar
Kaytona Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Hvordan kan jeg åpne porter på pcen? I det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå