Woodoo Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Noen som vet av et program hvor jeg kan ta opp det som foregår på dataskjermen? F.eks hvis jeg vil ta opp klipp fra forskjellige spill som jeg spiller. Noen som vet hvor jeg kan finne et slikt program? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Last ned camstudio. Har forstått at spill har innebygd beskyttelse mot opptak. Korrigér meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Last ned camstudio.Har forstått at spill har innebygd beskyttelse mot opptak. Korrigér meg hvis jeg tar feil. Neh, tror ikke de kan mulighet til å hindre opptak av det som skjer på skjermen Prøvde å gjøre det i stad, da recorda jeg quake 3, problemet er at du skal ha et ganske heftig skjermkort hvis du skal kunne recorde med 30fps samtidig som du spiller Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du har nok rett. Mine erfaringer med spill er fra de dager jeg holdt på med Windows 3.0/3.11 og Wolfenstein på EN diskett... Ellers så er kanskje QuickTime fra Macromedia det mest oppegående opptaksprogrammet nå? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du har nok rett. Mine erfaringer med spill er fra de dager jeg holdt på med Windows 3.0/3.11 og Wolfenstein på EN diskett... hehe Såpass ja Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 For å ta opp spill som benytter 3d grafikk , openGL kan du bruke fraps. Men med det kan du ikke ta opp andre ting som feks skrivebordet ditt eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå