Merlin Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 du må tenke på at det er ingen som har prøvd hl2. alle inntrykka frå spelet er vist med det beste du kan få av maskinvare. dermed er ikkje det du ser tilsvarande med det du vil oppleve på di "vanlege" maskin, med ikkje heilt oppdatert maskinvare. Feil både Gamespot, Gamespy og IGN har prøvd HL2 Og hvor tror de har prøvd det? De fikk neppe en egen kopi.... Faktisk så var kopien en det endelige spillet, de spilte det hos valve, jackass Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Det er jo ikke bare grafikken som er genial (Vet ikke om den er så genial ettersom STALKER ser bedre ut) men jeg tror at Valve legger mest vekt på fysikken. Det er den som blir banebrytende. Hvorfor sier alle at Stalker har bedre grafikk en Half Life 2?, det er det største sprøytet jeg har hørt noensinne. Du har sikkert ikke sett en forbaska gameplay-film engang. Kort oppsumert: Half Life 2 har bedre grafikk en stalker no skal du ikkje trekke den konklusjonen at hl2 har betre grafikk så tidleg. har du sett filmar frå stalker kanskje? grafikken der ser absolutt bra ut. QUOTE du må tenke på at det er ingen som har prøvd hl2. alle inntrykka frå spelet er vist med det beste du kan få av maskinvare. dermed er ikkje det du ser tilsvarande med det du vil oppleve på di "vanlege" maskin, med ikkje heilt oppdatert maskinvare. Feil både Gamespot, Gamespy og IGN har prøvd HL2 det veit eg, men no snakka eg om at han som eg siterte samanlikna dei filmane han hadde sett (av hl2) med den grafikken han opplevde ved å spele far cry på sin maskin. det vert ikkje rett grunnlag pga. at filmane er opptak frå hl2 når det er spelt med det beste du kan få av maskinvare, medan det ikkje er sikkert at han har tilsvarande utstyr når han spelar far cry. dermed kan du ikkje samanlikne grafikken direkte. Endret 23. mai 2004 av ttt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 det veit eg, men no snakka eg om at han som eg siterte samanlikna dei filmane han hadde sett (av hl2) med den grafikken han opplevde ved å spele far cry på sin maskin. det vert ikkje rett grunnlag pga. at filmane er opptak frå hl2 når det er spelt med det beste du kan få av maskinvare, medan det ikkje er sikkert at han har tilsvarande utstyr når han spelar far cry. dermed kan du ikkje samanlikne grafikken direkte. Du kan da sammenligne ganske direkte... HL2 har omtrent de samme systemkravene som FarCry, kanskje litt lavere. Det er derfor helt reelt å sammenligne de to spillene baser på best mulig grafikk tilgjengelig. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Du kan da sammenligne ganske direkte... HL2 har omtrent de samme systemkravene som FarCry, kanskje litt lavere. Det er derfor helt reelt å sammenligne de to spillene baser på best mulig grafikk tilgjengelig. ja, men du kan ikkje samanlikne det resultatet du før når du spelar det eine spelet med det beste som er tilgjengeleg av maskinvare, og det andre med bare middelmådig maskinvare. edit: innlegg nr 900 Endret 23. mai 2004 av ttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå