Gå til innhold

half life 2. ute!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er ikke så imponert over dress-duden jeg...far cry og stalker er like pent, mens doom3 eier alle,,,,

Og Unreal 3 engine der igjen...(men det kjem i 2006 da)

Jeg personlig synes Half Life 2 har bedre og mer realistisk grafikk enn Doom III

Lenke til kommentar

etter mi meining har doom3 betre grafikk..

fysikken er kanskje meir i fokus i HL2, men doom3 går vel av med seieren ;)

tenk dokke doom 3 med 1600*1200 4x Anti aliasing etc med x800XT feks.

Doom3 hadde aldri blitt serlig bra om dei ha brukt HL2 grafikk.. Doom3 motoren er perfekt til "skremme sjangern" som er i doom3 :O

Lenke til kommentar
Half Life 2 har ikkje alt.

Eg synest dei ligger etter i grafikken til dei beste spela slik som Far Cry og Stalker.

Hvordan vet du det når spillet ikke er utgitt enda?

Når dere har testet på pc`en hjemme så kan dere si hvor bra eller dårlig det er.

Nå har dere veldig lite å gå på. Bare dårlige antagelser. Skjerpings :cool:

Lenke til kommentar

Det jeg har hørt er at half-life 2 ikke skulle komme ut. Produsenten hadde tapt alt for mye penger under tyveriet (då betaverisjonen ble stjålet). Og da de startet "nesten" på nytt igjen oppdaget de at de ikke vile tjene opp det de allerede hadde brukt på spillet, det var ikke lønsomt så de la det dødt. :ermm:

Endret av Sjeva
Lenke til kommentar
Det jeg har hørt er at half-life 2 ikke skulle komme ut. Produsenten hadde tapt alt for mye penger under tyveriet (då betaverisjonen ble stjålet). Og da de startet "nesten" på nytt igjen oppdaget de at de ikke vile tjene opp det de allerede hadde brukt på spillet, det var ikke lønsomt så de la det dødt. :ermm:

sjølvagt kjem det ut. dei vil ikkje akkurat tjene pengar på å ikkje gi det ut ;)

så når dei har brukt så mykje pengar på det, så gir dei det ut.

Lenke til kommentar

Nei, trur ikkje det, dei kan ikkje ha tappt så mykje pengar på det som vart stjålet.

Dei må nesten komma med Half Life 2 når dei veit at Half Life var det beste spelet når det blei gitt ut og det blei veldig populert. Eg meinar ikkje at Half Life 2 blir ein av dei beste spela når det blir gitt ut, fordi no har dei mykje sterkare konkuranse frå andre spel slik som stalker og Far Cry.

Lenke til kommentar
Og landskap blir nok mye bedre i HL2, men på f.eks veggdetaljer, lyd og skygge så tror jeg Doom III stikker av med seieren.

Landskap, hvem bryr seg om landskap? Doom3 kommer til å foregå innendørs så landskap er vel irrelevant?

Lenke til kommentar

Ifølge Valve kommer Half-Life 2 MEST SANNSYNLIG rett etter sommerferien. Det er dette de jobber mot, men om det blir slik er det jo ingen som vet. Forstår ikke alt dette oppstyret vedrørende Doom3 og Half-Life 2. Grafikk er ikke alt. Jeg personlig koser meg for tiden med FarCry (vel...grafikk har jo litt å si da :roll: ), Battlefield 1942 og Unreal Tournament 2003. Ikke den fresheste grafikken på de 2 sistnevnte, men det rocker endå! Forstår heller ikke den utrolige hypen rundt Halo/Halo 2. Kjøpte Halo, men ble litt skuffa :angry: . Noen av monstrene så ut som gigantiske krepsdyr... Og de bretta du følger etter den lille kameradingsen...yawn...snakk om ensformig. Kjøpte Unreal 2 rett etter runding av Halo, det var fetere i mine øyne.

Men back to topic.

Half-Life 2 ute etter sommeren i følge Valve...vel mest sannsynlig da...

...but then again...har de ikke lovet en satt releasedato før da... :p

PS: Noe som det er lov å glede seg til derimot er Quake IV!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...