Gå til innhold

half life 2. ute!?

Anbefalte innlegg

jeg snakka med to kamerater som sa at hl2 var kommet.den ene sa at han hadde sett det i byen og han andre sa at noen kamerater av han spilte cs med half life2 motor...DETTE MÅ VÆRE BULL-SHITT?!?

jeg tror heller ikke noe på dette...men bare lurte...kan det være condition zero de snakker om?

så half-life2 inslaget på nerd på søndag...var smooth grafikk men ellers var jeg ikke så imponert, gameplayet så ut som hvilken som helst annen fps...nå må ikke fansen drepe meg her altså....ikke noe personlig!!! men jeg syntes at et fps i 2004 (singleplayer) burde ha en del oppgaveløsning og gåter for ikke bli det samme gamle....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

#1: Ja, dette er nok bare tull og tøys.

#2: Gameplayvideoene inneholder ingen oppgaveløsning. Selve spillet derimot. Tror nok vi får se mange "umulige-å-passere-korrioder-fordi-gulvet-er-bort-men,-vent-det-er-noe-taket-der-"oppgaver og lignende i selve spillet!

Jeg gleder meg i allefall! :)

Lenke til kommentar
det er nok mest sannynleg condition zero dei har sett

Ja, men Condition Zero har ikke Half-Life 2 grafikk.

Det har vanelig CS grafikk.

det har vel ein noko oppdatert cs grafikk. så det er ikkje umogleg at nokon kunne trudd at det var hl2. det er ikkje alle som har like god greie på det.

Lenke til kommentar
så half-life2 inslaget på nerd på søndag...var smooth grafikk men ellers var jeg ikke så imponert, gameplayet så ut som hvilken som helst annen fps...nå må ikke fansen drepe meg her altså....ikke noe personlig!!! men jeg syntes at et fps i 2004 (singleplayer) burde ha en del oppgaveløsning og gåter for ikke bli det samme gamle....

Fikk også en følelse av; "vi-oppdaterer-grafikk-og-fysikk-det-vil-eie-andre-fps-spill"-arroganse fra valve sin video. Og om mulig en liten hype av hvor god han dress-dude ser ut, i forhold til de andre npc'ene. kanskje de vil finpusse masse, kanskje det blir et helt rått fps-spill, men det _har_ vært mye stagnasjon i fps'er i det siste..

jepps,jupp.. men gleder meg til å prøve fordet om. :)

Endret av _vamecum
Lenke til kommentar
jeg er ikke så imponert over dress-duden jeg...far cry og stalker er like pent, mens doom3 eier alle,,,,

doom imponerer virkelig ikke så mye lengre...mener nå jeg...vel, får vente til det kommer ut så jeg får se skikkelig..

doom 3 var mega impressive da alpha "kom ut", men siden den gang, mener jeg at resten av bransjen mer eller mindre har tatt dem igjen...far cry f.eks...

Lenke til kommentar
jeg snakka med to kamerater som sa at hl2 var kommet.den ene sa at han hadde sett det i byen og han andre sa at noen kamerater av han spilte cs med half life2 motor...DETTE MÅ VÆRE BULL-SHITT?!?

jeg tror heller ikke noe på dette...men bare lurte...kan det være condition zero de snakker om?

Enten er kameratene dine veldig kule, eller veldig dumme fordi de tror at CS: Condition Zero er HL2, eller så er de faktisk bare ute etter å kødde med deg! ;)

HL2 kommer mest sannsynlig ut i sommer, men vitsen med å spekulere i dette er vel gått bort for lenge siden. La oss bare vente å se og være glade når det kommer. :thumbup:

Hils til kameratene dine da.

Lenke til kommentar

Enten er kameratene dine veldig kule, eller veldig dumme fordi de tror at CS: Condition Zero er HL2, eller så er de faktisk bare ute etter å kødde med deg! ;)

HL2 kommer mest sannsynlig ut i sommer, men vitsen med å spekulere i dette er vel gått bort for lenge siden. La oss bare vente å se og være glade når det kommer. :thumbup:

http://www.itavisen.no/art/1303550.html?PH...28a60f70b5413aa

Her er 2 filmer dere bør sjekke ut.

Counter Strike vil ikke hete Condition Zero men, Counter Strike Source.

Er film av half life 2 og Counter Strike Source der.

*sikle* De filmene ser ville ut! :D MÅ HA!

Lenke til kommentar
Counter Strike vil ikke hete Condition Zero men, Counter Strike Source.

Er film av half life 2 og Counter Strike Source der.

eg trur han veit det, men han snakker om eit anna spel som heiter cs Condition Zero, og som faktisk er ute. i motsetning til cs: source.

Lenke til kommentar

Det går faktisk an å spille CS på HL2-motoren. Etter lekkasjen av HL2, kom det en release på warez-scenen som visstnok var CS med HL2-motoren. Grafikken er nok den samme, siden CS fortsatt vil bruke de samme modellene og teksturene etc., så jeg tipper de bare ville vise folk hva de hadde fått til.

Lenke til kommentar
Half life 2 har MYE bedre grafikk enn Far Cry, og Doom. Har spilt endel doom (hmm) og ble skuffa!

det høres ikkje ut som du veit det, men doom er eit veldig gamalt spel (kom ut i 1993) så det er ikkje så overraskande at enkelte av dei komande spela vil ha ein noko betre grafikk ein det doom hadde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...