VP Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Mitt hovedkort har en 462 socket. Er det noen der som vet hvilke prosessorer som passer der? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det er socket a. Socket A prossesorer vil passe fysisk, men det er ikke sikkert de fungerer for det. Du må nok gi oss mer info før du kan få ett skikkelig svar. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Socket 462 er jo socket A rett å slett, er vel ikke mer å si på det? er det socket A, så passer vel alle socket a cpu`er? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det er socket A her har du alle CPU'ene som passer Lenke til kommentar
VP Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Det er vel egentlig alt jeg vet. Og at det kommer fra en HP PC som er kjøpt for ca. 2 år siden. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det er vel egentlig alt jeg vet. Og at det kommer fra en HP PC som er kjøpt for ca. 2 år siden. Du går bare inn på en webshop og velger socket A, så viser alle CPU'ene som du kan kjøpe. Du har vel ikke en hovedkort manual som kom med PC'en? Kan være at det står noe der om hvilken CPU som er den kraftigste hk'et takler. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Da har det sikkert sd ram, og støtter 13mhz fsb. Palmino 2100 var ofte de raskeste prossesorene som ble støttet på slike hovedkort. Hadde ikke tatt meg bryet med å oppgradere den maskinen. Lenke til kommentar
VP Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Ikke så nøye egentlig. Skal først og fremst brukes som stereoanlegg og skrivemaskin. Ikke så mye spill. Hovedkort er elendig og kabinettet alt for lite, men, men... Lenke til kommentar
VP Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Det går vel greit å sette inn en AMD Duron 1.6 GHz prosessor når der har vært en AMD Athlon XP 1800 før? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det går vel greit å sette inn en AMD Duron 1.6 GHz prosessor når der har vært en AMD Athlon XP 1800 før? Skulle gå ganske greit ville jeg tro. Men sjekk med produsenten av hovedkortet for en oppdatert BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå