implex Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 .. Var nesten ingen grove hendelser der, men så kommer jeg fra en relativt sjuk clan.. Anyway, vi var på lan, da en av de som var der, kom drita full hjem på kvelden. Vi la han på ei seng, bar han ut i regn/sludd, å lot han ligge ute fra 02.00 til 09.00 .. Personen dro på seg dobbel lungebetenelse med lett koldbrann i lungeregion og andre skader. Det endte med at samltig av maskinen våre blei demontert, å store deler av utstyret solgt.. Men da vi hadde krig inne i lan lokalet med raketter og annet fyrverkei var nok det beste, selv om lite kan måle seg da en mann blei dratt ned trappa i beina, så han slo høl i hue som trengte 14 sting for å tette igjen.. Du skal ei cheate i compen! .. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Implex: Hva er det slags voldelig klan/LANgjeng (whatever) du er med i? Legger en full fyr ute i regnet, sprenger fyrverkeri i lokalet og drar en fyr ned trappa - som da resulterer i flere sykehusbesøk! HUFF! DEG ville jeg aldri dratt på LAN med!- Om du da ikke har funnet på dette for å virke "kul"... Endret 15. juni 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 det absolutt festligste jeg har opplevd på LAN var en gang vi linka i en kjeller som ikke hadde jording, så når vi tok på PC'n fikk vi litt strøm. en kar hadde lagt seg til å sove rett ved siden av PC'n sin, og hadde fått hånda intill kabinettet. så begynte han å brøle som en bjørn, men rørte ikke på seg, bare lå der å brølte. fyfaen som vi lo da. han lå godt over 1 time intill kabinettet, og han hadde ikke følelse i hånda etterpå. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Det med trappa var jo ikke planlagt da, men noe svinn må en regne med. Endret 15. juni 2004 av Monsoon Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 en kar hadde lagt seg til å sove rett ved siden av PC'n sin, og hadde fått hånda intill kabinettet. så begynte han å brøle som en bjørn, men rørte ikke på seg, bare lå der å brølte. fyfaen som vi lo da. han lå godt over 1 time intill kabinettet, og han hadde ikke følelse i hånda etterpå. Lå han i en time ved kabinettet og brølte? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 neinei, han lå ikke en hel time å brølte. kanskje 3-4 minutter. men han hadde liggi med hånda delvis intill kabinettet over så lang tid, at han ikke hadde følelse i hånda lengre. som om du skulle gått med en utrolig kraftig og vibrerende gressklipper i ca 1 time, da blir hånda rimelig ør Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 AU! Jeg hater å få strøm. Stakkars fyr. Synes egentlig det var litt dårlig gjort av dere å bare le av han. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Personen dro på seg dobbel lungebetenelse med lett koldbrann i lungeregion og andre skader. Det endte med at samltig av maskinen våre blei demontert, å store deler av utstyret solgt.. Ok, du synes ikke dette var å gå LITT langt? DOBBEL lungebetennelse med mer? Sjuke folk! Lenke til kommentar
notorled Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 ' date='14/06/2004 : 17:16'] ja og en gang var det en kar som hadde sovnet før alle andre og da bar vi han opp på badet, dopa han ned med morfin og fjerna nyrene hans med bare et leksikon og en plastkniv til hjelpemiddel, etter det dumpa vi han bare i et badekar med isbiter og solgte nyrene hans på ebay for en passelig sum jaja, den tror vi på vettu! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 AU! Jeg hater å få strøm. Stakkars fyr. Synes egentlig det var litt dårlig gjort av dere å bare le av han. altså, å få mindre enn 50v AC i hånda er som å ta på noe som rister veldig mye. det er ikke så ille som det øres ut som. det er faktisk værre å bruke en sånn strøm-trenings-greie. bare at der snakker vi DC her snakker vi AC Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 det er faktisk værre å bruke en sånn strøm-trenings-greie. Hehe, det er ikke akkurat særlig behagelig i begynnelsen. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 .. Var nesten ingen grove hendelser der, men så kommer jeg fra en relativt sjuk clan.. Anyway, vi var på lan, da en av de som var der, kom drita full hjem på kvelden. Vi la han på ei seng, bar han ut i regn/sludd, å lot han ligge ute fra 02.00 til 09.00 .. Personen dro på seg dobbel lungebetenelse med lett koldbrann i lungeregion og andre skader. Stakkars fyr Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Hei Endel episoder har det vel vært Den her er relativt uskyldig,han så ut som en mumie før vi var ferdig http://www.sarpelan.org/bilder8/pages/SarpeLAN8-24_jpg.htm /jan Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 var på et mindre lan 60/70 stk, da jeg klarte å søle brus på tastaturet til den den seriøst beste csspilleren på lanet, og en kamerat av meg sin clan vant! (fyren satt å banna i et sett, men gud hørte mine bønner om at jeg at han ikke skulle finne ut at det var meg) Så det var du som gjordet, det du skal fanen meg få svi for det din dritt Sov med ikke med øynene lukket. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 23. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 Det er jo en hel hau man kan liste opp da! Kan jo nevne en ting! En gang vi lika så lika vi med en fyr som hadde en tendens til og drite på seg det var en som skreik hvis du driter på deg kan du bare gå hjem! midt på natta pakka han stille og roligt tingene sine sammen og dro uten og si noe vet ikke helt hva jeg skal tro? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 En gang vi lika så lika vi med en fyr som hadde en tendens til og drite på seg det var en som skreik hvis du driter på deg kan du bare gå hjem! midt på natta pakka han stille og roligt tingene sine sammen og dro uten og si noe vet ikke helt hva jeg skal tro? Hadde vel lasta over all pr0nen så han trengte ikke være dær mer-... Lenke til kommentar
ZakaruM89 Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 Spilt dethmatch classik etter å ha sovet for lite, hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 var jo noen som fyrte opp en *etter mine øyne* en gigantisk røykmaskin på OL også...02 tror jeg. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg fikk tigerbalsam under øyene og under nesa en gang da jeg lå å sov under ett lan Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Artig er stort sett = være ekkel med andre? Virker som mange i tråden her skulle hatt grisebank... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå