Gå til innhold

Hva er det artigste DU har opplevd på LAN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sprittusj er ikke bare harmløst..

 

Hørte noen rykter om at på DigiNight: Klyve hadde en fyr blitt tusja over hele kroppen og i ræva..

Blei vist stor sak ut av dette, forståelig nok..

Å lage bart og briller er en ting, men å tegne folk over hele kroppen og i ræva... ÆSJ :yucky: !!! Hva er det for slags kleppheslige (!) folk som kler folk naken og tusjer på dem?! :no:

Lenke til kommentar

Begynte den å brenne?! Det minner meg om skjermen til han T-Bear. Den ble dritvarm, også lukta det svidd utav den! :D

 

 

Off topic (reply til mr. Bjerre): Det kan du sikkert din gamle is-te lover! Vi har plass til 12 stk. på switchen, men du må belage deg på å måtte sitte på kjøkkenet i burger-osen. Selvfølgelig (!) er det jo tilslutt han H.kon som bestemmer. :p

 

Ps. Hvis du får være med, kommer du til å lukte stekt burger etterpå... HE HE :green:

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

var på et mindre lan 60/70 stk, da jeg klarte å søle brus på tastaturet til den den seriøst beste csspilleren på lanet, og en kamerat av meg sin clan vant! :D (fyren satt å banna i et sett, men gud hørte mine bønner om at jeg at han ikke skulle finne ut at det var meg)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må ha vært på et hjemme LAN når vi oppdaga NetBus/Sub7.

Sykt gøy å pluttselig bare diable tastene til en når vi spiller.

Men så begynte jeg og en annen som satt rett overfor hverandre å "krangle" og gjøre det på hver andre HELE tiden.

5 om natta blir det litt for mye for emg, så jeg dro ut powerkabelen hans når han disabla tastene mine. Var et evig slit å få få fiksa det. Skulle nok ikke dratt ut kabelen, nei :roll:

Lenke til kommentar
hehe.. har du prøvd tannkrem da??  :D

Når jeg sov på et lan så vokna jeg opp med det ene øret proppa fullt med tannkrem+ at jeg hadde fått noen tegne streker i trynet :mad: Jævlig ekkelt!!!

:evil: tenk hvor mye de andre godta seg på din bekostning a' :evil:

Hadde jeg funnet ut hvem det var skulle jeg søren meg sagt i fra til crewet og bedt de orde opp i det og at de krevde at han skulle spandere 2 pizza av eat and go og en iskald cola. Visst ikke han ville gjort dette skulle jeg søren meg slått til han så han lå nede!

Lenke til kommentar

et lite lan, 19 STK: Vi hadde nettopp satt opp hele nettverket(Statisk, eller "la win. velge sjæl?" Det evige spm. :roll: ). Hadde vi game'a i 20 Min. Så gikk strømmen, Og da klarte en fyr det kunststykket å brøle ut(Til meg): EY! SKRU AV DE SCHWÆRE HØYTALERA DNE 'A!!!!. Vel jeg vil ikke kategorisere 5-15W(Den Phillips-bruksanvisninga var en ren gjettelek) Som "SCHWÆRE HØYTALERA".

Lenke til kommentar

Det morsomste jeg har gjort på et LAN type faenskap er når vi tegna en som en katt i ansiktet med sprit tusj, tok nugatti i ørene og i nesa og stappa snus i kjeften pån!

Kan tenke deg han ble gretten etterpå! :laugh:

Endret av Lamo
Lenke til kommentar
Det morsomste jeg har gjort på et LAN type faenskap er når vi tegna en som en katt i ansiktet med sprit tusj, tok nugatti i ørene og i nesa og stappa snus i kjeften pån!

Kan tenke deg han ble gretten etterpå! :laugh:

Jeg sverger, hadde du prøvd noe sånt på meg, hadde ikke du gått på dine egene bein hjem fra det LANet.

Lenke til kommentar

Det artigste jeg har opplevd på LAN må være da en übernoob var med og skulle formatere pc-en sin uten å ha peiling på hvilke konsekvenser det ville få eller hvordan man gjorde det. En tilbudte seg å gjør det for 30 kr, men nei. Så det ble en bud runde. Jeg kunne gjøre det for ham for 50 øre, men nei. Under "budrunden" hadde han gått helt mongis på pc-n og slått og hamret på den.

 

Når så en kompis ødela morroa og sa han skulle gjøre det hadde han værken operativ system eller drivere med seg.

Lenke til kommentar

ja og en gang var det en kar som hadde sovnet før alle andre og da bar vi han opp på badet, dopa han ned med morfin og fjerna nyrene hans med bare et leksikon og en plastkniv til hjelpemiddel, etter det dumpa vi han bare i et badekar med isbiter og solgte nyrene hans på ebay for en passelig sum :yes:

Lenke til kommentar
et lite lan, 19 STK: Vi hadde nettopp satt opp hele nettverket(Statisk, eller "la win. velge sjæl?" Det evige spm. :roll: ). Hadde vi game'a i 20 Min. Så gikk strømmen, Og da klarte en fyr det kunststykket å brøle ut(Til meg): EY! SKRU AV DE SCHWÆRE HØYTALERA DNE 'A!!!!. Vel jeg vil ikke kategorisere 5-15W(Den Phillips-bruksanvisninga var en ren gjettelek) Som "SCHWÆRE HØYTALERA".

Hehe, hjalp det å skru dem av da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...