eQunix Skrevet 21. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2004 OsloLan; Vi kledde av en kar (ikke mer en til boxern seff ) og lempa han på en trillebår og kjørte han ca 1km fra lokalet til vi kom til et ganske tett strøk med masse hus, så kjørte vi trillebåren inn i garasjen til en av husene og stakk Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Artigste jeg så var da scene folka tapet fast en CS gamer i en stolpe på en eller annen The Gathering i hamar Gutten ba jo om det, han slengte floppy disker og alt annet kom fykenes hver gang han daua i spillet, så han fikk som fortjent. Pent gjort =) Endret 21. mai 2004 av lavizh Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 21. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2004 Artigste jeg så var da scene folka tapet fast en CS gamer i en stolpe på en eller annen The Gathering i hamar Gutten ba jo om det, han slengte floppy disker og alt annet kom fykenes hver gang han daua i spillet, så han fikk som fortjent. Pent gjort =) Hehe, det var TG04 det.. de teipa han til en stol med gaffateip og satte han foran webcam'et oppe ved scenen. Men anyways: Meg og to kamerater hadde LAN hos meg en gang, og han ene kameraten vår er en sånn vi pleier å kødde litt med.. Etter noen timer med intens gaming gikk han å la seg. Jeg tok han i beina, og han andre kameraten i armene, ( han sover veldig tungt ) så bærte vi han hjem i senga hans. Når vi kom dit så snakket vi med foreldrene hans ( ganske greie foreldre ) og fikk de med på å lure han trill rundt. Alle skulle late som om han hadde vært hjemme hele natta og aldri vært på noe LAN. Når han våknet og så hvor han var ble han litt forvirra, så han spurte foreldrene hvordan han kom seg dit? De greide å overbevise han om at han hadde sovna på sofaen natta før.. stakkars fyren så ut som han haddde ramla ned fra månen Fy f**n å morro det var !!!!!! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2004 Tja det artigeste.. Vel, noe som var hysterisk morsomt var under det siste TromsøLan som ble arrangert her i Tromsø i den gamle forskningsparken. Det ble arrangert en X-box konkurranse som ble trukket på storskjerm midt i salen blant de 125+ deltagerene. Det som skjedde var at i stedenfor å trekke ut vinneren med en gang, så trakk de ut hvem som IKKE vant, en og en til vinneren kom frem. Trenger vel neppe å fortelle stemingen når en og en fløy ut av konkurransen. Tror jeg drylte avgårde rundt 4 flasker når jeg ble trukket ut som nr.13! Så nært, men samtidig så fjernt. Værre for en kompis som ble nr.4.. Det som var aller værst var at han som vant allerede hadde X-box og derfor mest sannsynlig skulle selge den. Urettferdig spør du meg Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2004 artigste jeg har opplevd var da jeg og tre kamerater, overtrøtte som vi var, teipa hue til en svett "nerd" fast til tastaturet... tror aldri jeg har ledd så mye før! slapp en liten latter brøler her og nå når jeg skrev dette, kommer ikke over det der... Lenke til kommentar
blackops Skrevet 21. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2004 Odland81 historien din minnet meg på en ganske så lik historie jeg og noen kompiser hadde med Dark reign 2. Men da var det en som blei hengande etter og spilte sitt eige spill. (Vi såg ikkje at han blei angrepet osv... ) Vi var tre stk, en kamerat og meg spilte sammen heile tida og vandt mot begge pc motstanderne, mens tredjemann starta sammen med oss men etter ei stund blei han hengande etter og blei så knust av pcen Våre styrker såg han som noen passive folk som forsvarte sine egne baser... Ahh minner... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2004 "under det siste TromsøLan som ble arrangert her i Tromsø" Nårtid er neste TromsøLan? Bare lurer Anyway; Dette skjedde på mitt første LAN. Vi dro som vanlig ned til REMA 1000 (Veitasenteret, Tromsø) for å handle inn litt LAN-mat. Fettern min som også var med på minilanet, kastet for morroskyld en Mills kaffepose oppi den lille vogna jeg hadde. "ÅÅh" sa jeg og viste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av den, så jeg kastet den videre etter en annen fyr (T-Bear). Men traff jeg fyren... neida, og den fløy istedet ned blandt noen pappesker og en grill. Vi begynte som vanlig å flire, og plutselig hoppet en butikkansatt fram fra ei hylle og ropte ut: "Hei DU! Kom dæ ut herifra!". Jeg ble nærmest "kasta" ut av butikken på grunn av denne fettern min, en kaffepose, og en sint butikkansatt som elsker å kaste ut ungdommer (har sett folk bli kasta ut av han flere ganger). Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 22. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2004 Hahaha, mye bra pranks i tråden her Fynnu siht fra daselan: Det var en liten tynning vi ikke likte trynet på. Når han la seg i sovepåsan sin blei den snørt igjen og hengt på hodet inne i et skap. Ryktene skal ha det til at han fikk klaustrofobi etter det... Samma kar ble overtalt til å klatre ut et vindu i 2.etasje ut på taket til overhenget over inngangsdøra. Så lukka og låste vi vinduet. Han sett der barbeint til det begynte å regne og så litt til. Moral: lære å si "nei". Når det nærma seg natta skøyt vi på "blink" med softgun. Dvs blinken var en kar som lå og sov. Da han ikke våkna av å bli treffi av erter dro vi fram tusj og ga han en make-over med mascara og don juhan skjegg. Så vekkte vi han og stakk ned til den lokale butikken. Ei romjul hadde vi fått tilgang til masse gratis fyrverkeri. Detta blei fyrt opp inne i kjøkkenet på lan lokalet med sikt ut vinduene. Mye moro helt til ting nesten tok fyr. For ikke snakke om gangen en kamerat tok med seg ei feit rotte på lan. Der hadde vi bygd opp improviserte telt/reir av inventaret med teppe som tak og vifter inni og greier for å ha det kjølig når vi skulle sova. Rotta blei dynka i vann og kasta inn i en av disse bingene for å se om han som lå der våkna. Det blei voldsomt spetakel, men det meste var det feite krypet som peip og brøyt seg ut, han som lå inni der sov som en stein. Han som eide rotta demonstrerte også at den kunne fly, ved å pælme den på folk som satt og spellte. Litt plagsomt iom at møkkadyret klorer seg fast i deg for å ikke ramle ned. ...hmm, dette teller egentlig ikke som lan, men det var oppvarming. For et par år siden dro vi til sverige for å kjøpe coca cola da vi hadde leid et lokale for ei uke og trang forsyninger. Det var ganske kult fordi på tilbakeveien hadde vi gata for oss sjøl, 3 fulle biler med folk som lente seg ut vindua og kasta søppel/godteri. Vel egentlig starta det med at en i bilen min hadde stjælt en kingsize påsa nonstop fra en fyr i en annen bil. Så vi kjørte forbi dem og hellte nonstoppen ut så det blei smørt utover panseret dems. Som hevn kasta dem et par tomflasker mot oss da vi lå bakk. Det føltes som å være i en Mad Max film. Jeg måtte bare kaste bilen til side for å ikke få en av flaskene inn frontruta da den hadde spretti opp fra asfalten og svevde i hodehøyde. Akkurat det var ganske freaky da det skjedde, men jeg trur det så rimelig villt. Andre ting som blei luftbårne var halvspiste baguetter og seigmenn. På den tida da cs var det store spillet (trur det var i slutten av betafasen) så hadde en kar jeg kjenner lagt inn remote admin på maskina til en fjortis som var kjent for å ha kort lunte og en tendens til å skrike voldsomt. Hver gang bråkebøtta kom i duel så satt han som fulgte med på radmin og skifta til kniv. "HVA &&%%#&!?!?" Etter at det hadde gjentatt seg en del ganger klikka det i vinkel for han fyren og han knuste keyboardet sitt i bordet mens han skreik og banna. Priceless. Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 morsomste var å filme sketcher på tg ved at vi snubla med pc`èr under armen.... det var funny....... folk begynte å lure Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 morsomste var å filme sketcher på tg ved at vi snubla med pc`èr under armen.... det var funny....... folk begynte å lure Yes, og det beste var at det var en Dell Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Aah, har masse morsomme historier fra BondeLAN, f.eks da vi putta en kar i en søppel sekk, satte på ham en hjelm, og surra tp kabel rundt, og la ham på trappa. Et par minutter senere hoppet han inn gjennom vinduet, kjempesinna, og litt uggen i kjeften etter å ha tygd over et par TP kabler. (Det var jo bare morro da, alle var med på det.) Tok forresten opp en del festlige MP3'er, skulle nesten ha posta de.. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) "under det siste TromsøLan som ble arrangert her i Tromsø" Nårtid er neste TromsøLan? Bare lurer TromsøLan starter fredag 5. mars, og varer til søndag 7. mars. artigaste eg har opplevd, må vel vere då eg klarte minesveiper på 4 sek. (har klart det på 3 sek). då var eg helten på lanet. Greide det nettopp på 2sek Endret 24. mai 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
jrgen Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 hehe, det artigste jeg har opplevd på lan. Det er en god del ting på samme lan da, Eidelan... Midt på natta var jeg og en venn oppe med videokamera, vi lage *ståståståopp* tv som seinere på ble redigert, vi gikk rundt med videokamera og vekket folk, eller prøvde å vekke de da,en person reiste seg opp å lurte på hva vi drev på med, han var litt trøtt da, så tok kameraten min å klappet han på kinnet så la han seg ned å sov igjen, vi lo så vi holdt på å spy,Så fant jeg på at vi kunne ha ketchup i øret på en kar, men det ble visst aldri gjort, men da jeg la meg å sov litt våknet jeg, MED ketchup i øret, så. Det var et lan med ca. 30 folk på da, Eidelan vinterpary 2004 http://www.eidelan.com/ Lenke til kommentar
Chammy'04 Skrevet 31. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2004 Morsomst på LAN? Må ha vært den gangen vi leide et hus, var 20 stk. og en stakkars jævel valgte å sove den natta vi ikke skulle sove!!! Når han våkna hadde han pissa på seg,(hånden i glass med lunkent vann), vi hadde kasta alt godis papiret på han og vi hadde hacka pcen hans og satt inn nytt passord og gjort om på CSen hans slik at hver gang han skøyt, så daua han Moro.... husker det ennå, var så Innihampen festlig Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 31. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2004 Når han våkna hadde han pissa på seg,(hånden i glass med lunkent vann), vi hadde kasta alt godis papiret på han og vi hadde hacka pcen hans og satt inn nytt passord og gjort om på CSen hans slik at hver gang han skøyt, så daua han Du er ond Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 31. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2004 Morsomst på LAN? Må ha vært den gangen vi leide et hus, var 20 stk. og en stakkars jævel valgte å sove den natta vi ikke skulle sove!!! Når han våkna hadde han pissa på seg,(hånden i glass med lunkent vann), vi hadde kasta alt godis papiret på han og vi hadde hacka pcen hans og satt inn nytt passord og gjort om på CSen hans slik at hver gang han skøyt, så daua han Moro.... husker det ennå, var så Innihampen festlig Stakkars fyr Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2004 Det tøfeste jeg noen gang har opplevd på et lan på være når en kameat av meg gikk i søvne.. han lå og sov like ved meg .. så pluttslig reiste han seg oppp og tok tak i tastaturet bak han og begynte og pakke pcen til en anna gubbe.. da lo vi godt så bare satt han seg ned når det var pakka og sovna. han som eide pcen ble passe overaska etter på når han så pcen sin Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Morsomst på LAN? Må ha vært den gangen vi leide et hus, var 20 stk. og en stakkars jævel valgte å sove den natta vi ikke skulle sove!!! Når han våkna hadde han pissa på seg,(hånden i glass med lunkent vann), vi hadde kasta alt godis papiret på han og vi hadde hacka pcen hans og satt inn nytt passord og gjort om på CSen hans slik at hver gang han skøyt, så daua han Moro.... husker det ennå, var så Innihampen festlig stakkars man .. det der er rett og slett slemt Endret 31. mai 2004 av GullApE Lenke til kommentar
Azper Skrevet 31. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Virker som det er flere som har opplevd folk som går i søvne på lan. Var på lan en gang, da vi etterhvert la merke til at en fyr gikk i søvne (alle blir jo halv-zombier etter 24 timer med gaming uansett så det tok litt tid). Han tok av seg skoene og satte de pent ved siden av hverandre ved siden av tastaturet, så gikk han bort til der jeg satt og begynte å rydde i div. tallerkner og søppel rundt pulten min. Så fant han en vannkaraffel og prøvde å skru av korken i 10 min omtrent. En annen klassiker er jo å kødde med folk som har like trådløse mus\tastatur, kan bli mye forvirring av det når de begynner å skifte batterier og hamre på tastaturet. Er mye slemt som blir gjort på lan, ikke med hensikt å være slem, men man er trøtt og vil kødde med noen som sover. Kan umulig være gøy å våkne og oppdage at man har pissa på seg og har sprittusjbart. Våkna en gang midt på natta (sov på en sofa under et lan) med en diger snøball i buksa EDIT: Kan ikke gramatikk Endret 31. mai 2004 av Azper Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2004 Kan umulig være gøy å våkne og oppdage at man har pissa på seg og har sprittusjbart. For dem ja, ikke for de andre! Men jeg er enig i at å få folk til å tisse på seg er ikke så gøy (ihvertfall ikke i ettertid), om ikke offeret er han PJ, for de som vet hvem han er. Sprittusj derimot er jo bare harmløs morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå