Gå til innhold

Hva er det artigste DU har opplevd på LAN?


Anbefalte innlegg

Vel, har skjedd mye i min tid.

 

For å ta ting om meg selv først:

 

- En gang jeg var på LAN til en i hamar hadde jeg og en kamerat kjøpt ett sett med brusbokser (battery). Vel hjemme på lanet fant jeg det for godt å åpne dem, men det jeg ikke visste var at de hadde fått skikkelig juling. Dermed når jeg åpner boksen spruter hele battery guffa utover min kjære t-shorte....

Fikk heldigvis vaska meg og lånt en ny en ta arrangør :love:

 

Ting jeg/vi har gjort mot andre:

 

Klassikere som å teipe, vanne(puttet vann i øret og under øynet på en som lå og sov) osv.

 

Husker det var en på det samme LANET ovenfor som dreet en skikkelig lang en, guffen som få. Til og med en som lagde mat på kjøkkenet hørte den. Som svar på ufysiliheten tok en fyr som heter fredd og spraya AXE (deodorant spray) mitt i trynet på han som fes. "Var dætta nødvendig" kom det selvsagt somsvar :cool:

 

Vel, har skjedd mye annet og men er for trøtt til å komme å huske på noen eller skrive mer :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

artig, og artig...

En gang hadde jeg og noen kamerater ett mini-LAN hjemme

Vi spilte HomeWorld, og jeg hadde egentlig for svak maskin...

Noe som førte til at en kamerat lagde MASSE fighter-class skip og angrep meg med alle sammen.

Frameraten min sank... 10... 5... 1... til slutt fikk jeg 1 bilde per 10 sekund...

først 15 minutter etter at han hadde ødelagt meg registrerte min maskin det...

ett år senere spilte vi HomeWorld: Cataclysm, og da var rollene reverserte :whistle:

 

Ellers er jo drekka-LANet vi hadde en gang høyt oppe på lista...

regel: ta en slurk øl for hvert Frag du scorer...

Spilte Quake 3, da kommer Frags fort...

skills ble utjevnet ved at de flinkeste ble de fulleste, og dermed ikke fult så flinke ;)

Jeg brukte skin'et "Damn Camper" - ett telt med føtter og våpenet stikkende ut av åpningen. Med sinnsykt irriterende lyder :tease: Alle kompisene mine "Hvem F*EN er det J*VLA TELTET!?" Hjalp nok ikke at jeg knuste dem :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, dette er kanskje ikke det artigste jeg har opplevd..tvert imot, det verste tenkelige.

 

En helg var vi på lan, jeg og noen kompisser. Det var vel rundt 20 stykker der midt under lanet.

Av en eller annen grunn virket ikke ovnene som var festet på veggene i samfundshuset der vil holdt til. Da var det en av mine kompisser som kom på en ide. Det hadde seg slik at huset hadde en propandreven ovn med stikkflamme (en slik man finner i de fleste bygg under bygging)

 

Som en av de eldste følte vi at vi var kompatible nok til å sette denne "ovnen" i gang. Kompissen min hentet ovnen og fyrte opp! Funket perfekt!

Etter en stund fant vi ut at vi skulle dra en tur hjem til meg for å fixe noe (husker ikke helt hva det var). Tiden gikk og vi glemte selfølgelig av at vi hadde en propandrevet ovn stående på i samfundshuset. Hvis det skulle skje noe så tok vel de andre som var på lanet affere.

 

Til slutt når vi fikk karret oss bort til lanet for å spille videre ut over morgenen.

I det vi kommer inn er det flere folk som har pluttselig sovnet (husker jeg ikke feil var det vel to som satt enda våken å så på film).

 

Da ser vi det, flammen på apparatet har slukket og det stinket propan i hele huset! Da mener jeg det STINKET!

 

Jeg sprang som en jævel å slukte div stearinglys som var tent å fikk åpnet vinduene for å lufte ut! Og de andre sjekket om det enda var liv i de andre!

Dette var jævli hektisk! Hjertet pumpet som faen!

 

Etter en stund våkner flesteparten enda trøtt men litt mer oppegående.

 

Takk gud tenker jeg, jeg tørr ikke tenke på hva som kunne ha skjedd hadde ikke vi kommet der og da. Om vi hadde vært en eller to timer senere, så har det kanskje vært for sent!

 

 

Men alt endte godt og vi plasserte ovnen tilbake og pustet lettet ut.

 

Så hvis dere får en slik ide, så pass på at det er flamme på apparatet til all tid.. :ermm:

 

 

EDIT: leif

Endret av Xander^
Lenke til kommentar
Sprittusj er ikke bare harmløst..

 

Hørte noen rykter om at på DigiNight: Klyve hadde en fyr blitt tusja over hele kroppen og i ræva..

Blei vist stor sak ut av dette, forståelig nok..

Huff, ja...

 

Bare idioter som holder på slikt, skikkelige idioter.

Var selv på diginight klyve, satt vell 10 meter ifra der det sjedde..Syke griser.. Slike som ødlegger LAN.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Har vært borti mye artig , men når crewet til ruslan fant ut at de skulle arrangere bokse turnering må vell være det råeste .. folk kunne melde seg på som de ville , så så jeg et parr av kammeratene mine stå på scenen der du kunne registrere deg trodde de hadde regga seg .. måtte jo jeg også , fant så ut litt senere at de ikke var med i turneringa og at motstanderne mine var 3 - 4 år eldre og dobbelt så tunge liz :/

 

første kamp ble jeg ganske grise banka men klarte og ta litt tilbake , tilslutt var jeg uheldig og traff nesen til motstanderen så jeg ble disket .. men var dritt morro og se på kampene etterpå ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

skal love dere syke jævler som tegner folk over hele kroppen og lign legger folk ute så de får lunge bettendelse. hadde jeg vært på et lan og sett noen gjort noe sånnt, skal jeg love dere det at dere ikke hadde klart og gått hjem selv! :hrm:

 

OT: morsomste vet ikke helt veldig mye morsomt med folk som har sovet osv.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...