Vapula Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei, Topic sier det meste. Jeg har nettopp anskaffet med et Audigy LS kort, hovedkortet mitt er et abit ic7-max3 med onboard lydkort(alc 650). Er det nødvendig å disable onboard-kortet i bios, og hvor gjør jeg det? Snarlig svar ønskes. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det ligger under "integrated pci devices" tar jeg ikke helt feil.. er bare to valg, av og på er lurt å avinstallere driverene før du slår av lydkortet Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) du burde avinstallere driveren kontrollpanel-system-maskinvare-enhetsbehandling- eller så kan du prøve å putte i hovedkort cdn å trykke uninstall på lyd driverene edit trykkfeil Endret 18. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
bkak Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Burde ikke være nødvendig det, jeg kjører mitt eksterne lydkort med et internt i tillegg uten problemer. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Nei, det er ikke nødvendig. Jeg bruker optisk ut fra hovedkortet til forsterkeren hvor jeg spiller musikk, samtidig har jeg headsetet koblet til et PCI lydkort hvor jeg f.eks spiller. (Og om du vil deaktivere det, så gjør du det i BIOS. Oftest under "Integrated Peripherals" -> Onboard sound / AC97 -> Disable.) Endret 18. mai 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Vapula Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Hei, jeg har noe som heter "onchip audio controller" i bios. Høres dette rett ut? I så få fall så disabler jeg den, etter å ha fjernet driverne? Korrekt? Lenke til kommentar
Vapula Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Takker for snarlige svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå