Gå til innhold

Download from multiple sources @ DC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prat om p2p-klienter er kosher.

edit:

 

Slettet fordi undertegnide misforstod betydningen av kosher, som er etter hva jeg har skjønt etter litt googling; produkter feks. kjøtt som er godkjent av overrabbinatet :p

Truddn kalte meg for jøde. hehe...

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar
Prat om p2p-klienter er kosher.

Mener du med kosher, kan vel ffs spørre om hva jeg vil. Hvis du ikke har no smart å si så lavær å si no.

Sikkert mange andre som lurer også.

utrykket "kosher" betyr ikke det at det er ok eller greit?

 

Correct me if I'm wrong

Lenke til kommentar

Siden ser nok litt jalla ut, men du slipper spyware. Har selv prøvd zDC++ og synes derimot at den har altfor mange bugs. Har en tendens til å henge seg endel.

 

Et mye bedre forslag er rmDC++ som jeg har brukt en stund nå. Synes det fungerer greit.

Lenke til kommentar
Siden ser nok litt jalla ut, men du slipper spyware. Har selv prøvd zDC++ og synes derimot at den har altfor mange bugs. Har en tendens til å henge seg endel.

 

Et mye bedre forslag er rmDC++ som jeg har brukt en stund nå. Synes det fungerer greit.

rmDC++ støtter også flere kilder eller?

Lenke til kommentar

Det er greit å være oppmerksom på at mange Hub'er ikke godtar klienter som har multiple nedlastinger. Har lekt litt med reverseconnect, men ble kicket fra mange hub'er.

 

Det var også en lei tendens til at hastigheten fra hver bruker gikk litt ned etterhvert som flere brukere ble koblet til - dermed kom man ikke noe bedre fra det enn om man hadde en god forbindelse. Vet ikke hva dette skyldes, om det var fordi det var en beta av programmet som hadde problemer med "sammenslåingen" av filene.

 

I tillegg bruker man MYE harddiskplass med dette programmet, det ble satt av plass til hele filen når man satt den på nedlasting, satt man 20 store filer på nedlasting kunne det bli trangt om plassen på disken :p

Lenke til kommentar

Hadde også problemer med at jeg ble kicket da jeg brukte RevConnect-klienten. Byttet først til zDC++ og deretter til rmDC++ og har ikke hatt det problemet på disse klientene. Grunnen er vel at disse har en fungerende emulering av andre "godkjente" klienter, slik at tag`en din blir pen å se på.. :D

Lenke til kommentar

Totalt off topic:

Men ang. diskusjonen om betydningen av ordet kosher:

 

 

ko·sher ( P ) Pronunciation Key (kshr) also ka·sher (kä-)

adj.

Judaism.

Conforming to dietary laws; ritually pure: kosher meat.

Selling or serving food prepared in accordance with dietary laws: a kosher restaurant.

Slang.

Legitimate; permissible: “consolidating noneditorial functions of the papers, which is kosher” (Christian Science Monitor).

Genuine; authentic.

 

http://dictionary.reference.com/search?q=kosher

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...