Luuuringen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Har kikket litt fram og tilbake på forumet nå... Har lyst til å oppgradere cpu og hk.. noen som har noe bedre forslag enn: Abit NF7-S v2.0 HK og xp-2400-m processor (den som er AXMD2400FJQ4C ) Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) DFI Nforce 2 lanparty eller infinity. FSB går en del lengre på de kortene, noe som gir bedre ytelse. Albatron kortet de selger på mpx er også en bedre overklokker etter det jeg har fått med meg. Edit: skrvefeil. Endret 18. mai 2004 av corcky Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) DFI Nforce 2 lanboy eller infinity.FSB går en del lengre på de kortene, noe som gir bedre ytelse. Albatron kortet de selger på mpx er også en bedre overklokker etter det jeg har fått med meg. Det heter vel LanParty men? *pirke på* Edit: Mener at NF7-S er vel nesten bedre å klokke med, har hatt kun gode erfaringer med det! men NB vifta bråker som fy! Endret 18. mai 2004 av fredriku Lenke til kommentar
MuD Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 DFI Nforce 2 lanboy eller infinity.FSB går en del lengre på de kortene, noe som gir bedre ytelse. Albatron kortet de selger på mpx er også en bedre overklokker etter det jeg har fått med meg. Det heter vel LanParty men? *pirke på* Edit: Mener at NF7-S er vel nesten bedre å klokke med, har hatt kun gode erfaringer med det! men NB vifta bråker som fy! Enig... kjøp Abit NF7-S v2.0 det er ganske bra kort, det kommer du ikkje til og angre på men bytt ut NB-vifta med ein Zalman kjøleribbe, den kjøler bedre enn vifta Btw: kul Avartar fredriku Lenke til kommentar
Luuuringen Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 bråker hvor mye da ca? har 6 vifter inni der så er vandt til en del støy! hvor kunne jeg i så fall få tak i en slik kjøleribbe? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Du har selfølgelig rett fredriku. En kammerat har nettopp kjøpt seg Antec "lanboy" kabinett så det gikk litt fort i svingene for skallen min. Hvor høyt kommer du på fsb? NF7-S stopper som regel på rundt 220, mens DFI sine kort klarer 260-270. Noe som gir relativt store utslag i ytelse. Albatron kortet stopper på 240-250 etter hva jeg har lest på diverse forum. Endret 18. mai 2004 av corcky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå