Gå til innhold

Final Fantasy Vs. Fable

Thewiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fable har ikke kommet ut enda, så det er vanskelig å si.

Tror at Fable blir bedre.

Du poster en del emner, vet du det? :hmm:

eg har ikke postet et emne på over tre uker! :angry:

Neida.

Hva kaller du de "over" 30 innleggene du hadde de siste 3 ukene da ? :)

Som tideligere sagt; umulig å sammenligne to spill, hvis ene ennå ikke er kommet ut.

Desutten finnes det mer enn et FF spill; hvilket tenker du på "Wiz" ?

Lenke til kommentar

Holdt på å le meg skakk når jeg så emnet her. Har aldri prøvd Fable, men jeg kan med full sikkerhet allerede si at det IKKE kommer til å bli bedre enn Final Fantasy. Dessuten er det mange Final Fantasy-spill så jeg tror du må bestemme hvilken tittel du vil sammenligne med.

Lenke til kommentar
Holdt på å le meg skakk når jeg så emnet her. Har aldri prøvd Fable, men jeg kan med full sikkerhet allerede si at det IKKE kommer til å bli bedre enn Final Fantasy. Dessuten er det mange Final Fantasy-spill så jeg tror du må bestemme hvilken tittel du vil sammenligne med.

Finner slike poster ganske meningsløse.... spesielt det du sier nevnarion, mindre forutbestemt oppfatning skal man lete lenge etter! Du har ikke prøvd et spill men kan trygt konkludere med at det ikke er bedre enn spillene u FF serien...

Ellers er det helt meningsløst å diskutere et spill som ingen har spilt, personlig tror jeg det har store forutsetninger til å bli like bra spill (eller bedre) enn spillene i FF serien. Dog det får vi vente å se....

Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at det blir motsatt :thumbs:

Aldri hatt sansen for FF, kjedelige spill med irriterende lyder.

Lenke til kommentar

For det første, så har Final Fantasy noe av den beste musikken du vil finne i noe spill. Det at du hører dette som "irriterende lyder", Gromle, forteller vel bare litt om din musikalske sans.

NEI, jeg har ikke prøvd Fable, og kan selvsagt ikke uttale meg noe om det.

Men ett spill til Xbox som skal hamle opp med alle Square sine titler til PlayStation, PS2, NES, SNES, Gamecube og Gameboy. Det kan umulig bli bra.

Alle de som sier at Final Fantasy er dårlig, kommer sannsynligvis ikke til å like Fable heller. Liker du RPG, så liker du Final Fantasy. Hvis ikke så har du ikke spilt det nok.

Men nå skal jeg ikke uttale meg noe mer om dette spillet til jeg har sett det med egne øyne. Men om det virkelig greier å score poengsum 10 av 10, terningkast 6 i alle de største spillbladene, og i tillegg greier å bli kåret til "beste spill noensinne" selv 4 år etter at det kom ut, så skal jeg personlig innrømme at jeg tok feil.

Innen den tid så mener jeg at det IKKE kan danke ut FF.

Lenke til kommentar

Å sammeligne disse spillene blir som å sammenligne Fifa og NHL, begge er sportspill med to lag mot hverandre men har ingenting med hverandre å gjøre i det heleste tatt. Fable er et frittfarende rpg/adventure med sanntids kamper i motsetning til FFs lineære og kinematiske oppbygning. Final Fantasty serien er noe for seg selv, er et trademark i seg selv og er uhyre vanskelig å sammenligne med de fleste spill. Innen den eksakte genre oppdeling er FF serien konkurrenten ovelegen. Det er en mulighet at Fable vil bli konkurrentene overlegen i sin egen bås, men det må vi vente til etter utgivelse for å finne ut.

Lenke til kommentar
Å sammeligne disse spillene blir som å sammenligne Fifa og NHL, begge er sportspill med to lag mot hverandre men har ingenting med hverandre å gjøre i det heleste tatt. Fable er et frittfarende rpg/adventure med sanntids kamper i motsetning til FFs lineære og kinematiske oppbygning. Final Fantasty serien er noe for seg selv, er et trademark i seg selv og er uhyre vanskelig å sammenligne med de fleste spill. Innen den eksakte genre oppdeling er FF serien konkurrenten ovelegen. Det er en mulighet at Fable vil bli konkurrentene overlegen i sin egen bås, men det må vi vente til etter utgivelse for å finne ut.

Det er det jeg mener.

FF er noe helt annet enn Fable.

Lenke til kommentar

Dere som ikke liker FF: Dere burde prøve å spille Final Fantasy så ser dere at de er de beste spillene som er å få tak i. Gi de en sjanse istedet for å kaste alle FF spillene under samme kammen. Har dere prøvd FF1 en gang i tiden og ikke likte det, så betyr ikke det at alle spillene av FF er dårlige av den grunn.

Kan hende at dere har spillt de og ikke kom langt og derfor at dere ikke liker de, men da er det bare å prøve på nytt.

Det at dere sammenligner Fable med FF er helt utenfor.

Fable og Final Fantasy er to forskjellige spill og derfor er det som å sammenligne f.eks. GTA med GT. Det er biler med der, men det er IKKE et bilspill av den grunn.

Det jeg vil vite er hvilket av spillene dere har spillt, og hvilket av de som gjorde deg så anti-Final Fantasy spiller. Dere kan ikke hate ALLE Final Fantasy spillene heller...

Endret av Killerzevs
Lenke til kommentar

Kan ikke se at the wiz har sagt noe negativt om ff spillene i det hele tatt jeg....

Kanskje han bare lurte på hvilket av de to han burde prøve ut?

Hvis ikke dere liker postene han lager så drit i å svare på de å la dem med saklige svar få svare...

Forøvrig er jeg enig Stig_W, dette blir 2 helt forskjellige spill, og forhåpentligvis svarer Fable til forventningene når det kommer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...