Gå til innhold

Kjære hw.no-arbeidere

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare si tusen hjertelig takk for en fantastisk side! Det er sikkert blitt tatt opp flere ganger før, men kan ikke si det nok! Det er en helt fantastisk side, og ingen kan ersatte den. Og ikke minst, den er på norsk :thumbup: Tusen hjertelig takk for denne fantastiske siden! Prisguiden er fantastisk, jeg har brukt den MYE, forumet er best, masse guider, tester og hjelp. Jeg har virkelig lært mye på de få ukene jeg har surfet litt her. Jeg kan ikke takke dere nok, TUSEN HJERTELIG TAKK!

Alle sammen, stem med! 1, 2, 3! TUUUUUSEN TAKK! :thumbs::thumbs: En fantastisk side!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville bare si tusen hjertelig takk for en fantastisk side! Det er sikkert blitt tatt opp flere ganger før, men kan ikke si det nok! Det er en helt fantastisk side, og ingen kan ersatte den. Og ikke minst, den er på norsk :thumbup: Tusen hjertelig takk for denne fantastiske siden! Prisguiden er fantastisk, jeg har brukt den MYE, forumet er best, masse guider, tester og hjelp. Jeg har virkelig lært mye på de få ukene jeg har surfet litt her. Jeg kan ikke takke dere nok, TUSEN HJERTELIG TAKK!

Alle sammen, stem med! 1, 2, 3! TUUUUUSEN TAKK! :thumbs::thumbs: En fantastisk side!

Amen! :thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg ville bare si tusen hjertelig takk for en fantastisk side! Det er sikkert blitt tatt opp flere ganger før, men kan ikke si det nok! Det er en helt fantastisk side, og ingen kan ersatte den. Og ikke minst, den er på norsk  :thumbup: Tusen hjertelig takk for denne fantastiske siden! Prisguiden er fantastisk, jeg har brukt den MYE, forumet er best, masse guider, tester og hjelp. Jeg har virkelig lært mye på de få ukene jeg har surfet litt her. Jeg kan ikke takke dere nok, TUSEN HJERTELIG TAKK!

Alle sammen, stem med! 1, 2, 3! TUUUUUSEN TAKK!  :thumbs:  :thumbs:  En fantastisk side!

Amen! :thumbs:

jeg sier AMEN jeg og....

Bøyer meg i støvet for HW.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...