Herr Brun Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg ville bare si tusen hjertelig takk for en fantastisk side! Det er sikkert blitt tatt opp flere ganger før, men kan ikke si det nok! Det er en helt fantastisk side, og ingen kan ersatte den. Og ikke minst, den er på norsk Tusen hjertelig takk for denne fantastiske siden! Prisguiden er fantastisk, jeg har brukt den MYE, forumet er best, masse guider, tester og hjelp. Jeg har virkelig lært mye på de få ukene jeg har surfet litt her. Jeg kan ikke takke dere nok, TUSEN HJERTELIG TAKK! Alle sammen, stem med! 1, 2, 3! TUUUUUSEN TAKK! En fantastisk side! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg ville bare si tusen hjertelig takk for en fantastisk side! Det er sikkert blitt tatt opp flere ganger før, men kan ikke si det nok! Det er en helt fantastisk side, og ingen kan ersatte den. Og ikke minst, den er på norsk Tusen hjertelig takk for denne fantastiske siden! Prisguiden er fantastisk, jeg har brukt den MYE, forumet er best, masse guider, tester og hjelp. Jeg har virkelig lært mye på de få ukene jeg har surfet litt her. Jeg kan ikke takke dere nok, TUSEN HJERTELIG TAKK! Alle sammen, stem med! 1, 2, 3! TUUUUUSEN TAKK! En fantastisk side! Amen! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg ville bare si tusen hjertelig takk for en fantastisk side! Det er sikkert blitt tatt opp flere ganger før, men kan ikke si det nok! Det er en helt fantastisk side, og ingen kan ersatte den. Og ikke minst, den er på norsk Tusen hjertelig takk for denne fantastiske siden! Prisguiden er fantastisk, jeg har brukt den MYE, forumet er best, masse guider, tester og hjelp. Jeg har virkelig lært mye på de få ukene jeg har surfet litt her. Jeg kan ikke takke dere nok, TUSEN HJERTELIG TAKK! Alle sammen, stem med! 1, 2, 3! TUUUUUSEN TAKK! En fantastisk side! Amen! jeg sier AMEN jeg og.... Bøyer meg i støvet for HW.no Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 HW.no rocks!! Har stor glede av hele siden, spesielt forumet! alltid hjelp og få hvis noe går gærent, og de fleste har god instilling! ! Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 All Hale Hardware.no ! Best Page On The Whole Net ! Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Enig ! Reklamrer til alle vennene mine om siden men de fleste synes bare jeg er nørd... Synd, siden dette er en TURBOSIDE ! Endret 18. mai 2004 av babbakaørn Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Amen! Helt klart norges beste side ever... Lært uendelig mye her gjennom åra. Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 8 nye post i dette topic på 10 min Og bare positift mange må like denne siden gitt Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 8 nye post i dette topic på 10 min Og bare positift mange må like denne siden gitt av en eller annen merkelig grunn tror jeg ikke folk gidder å henge på en side som de ikke liker Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) 3 ganger 3 HURRA for hardware.no og la de få være et bibelotek for ås i mange år tiL"""" Endret 18. mai 2004 av blacktower Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Vel, dette nettverket er helt glimrende for oss entusiaster Endret 18. mai 2004 av blacktower Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 smisk korr ? men alikevel skal ikke si noe på at hardware.no er en super side, spessielt er forumet bra... Men jeg syns likevel at en slik topic var unødvendig Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Har hatt hardware.no som startside i snart 6 år nå. Er like fornøyd kvar dag jeg slår på maskinen, leser nyheter, og blar meg gjennom det enorme forumet. Hardware.no har "stjelt" en del timer må jeg si.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 HW.no rocks!! Har stor glede av hele siden, spesielt forumet! alltid hjelp og få hvis noe går gærent, og de fleste har god instilling! Agreed. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er enig i at "HW" er en bra side, men synest forumet har blitt kraftig forsøplet av fjortisser. Forumet er ikke hva det var for noen år siden. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Den dagen hw.no dør, dør jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå