Ullsokk Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg spiller CS ganske mye, bare for å si det! Hadde Win2k før men jeg innstallerte WinXP for jeg tenkte det var mer stabilt og raskere og pluss at jeg kunne oppgradere fra Win2000 så alle mine tidligere ting var der! Når innstallasjonen endelig er ferdig setter jeg meg ned og spiller CS, som vanlig! Hadde det litt moro den dagen..jeg bestemte meg for at det det var en campe dag (vet ikke hvorfor..jeg sitter på de_dust og camper med en ak..plutselig ser jeg fiender..jeg sikter sakte på de med musa,, men til min store forundelse reagere ikke musa når jeg prøver å sikte!! Det er jævlig plagsomt og spille når ikke musa reagere når man sikter sakte!! I Win2k spilte jeg uten driverne som fulgte med musa mi(Logitech Dual Optical) fordi de var helt f u c k a.. jeg har prøvd nå i XP med og uten driverne men det helper ikke! Jeg er desperat! hva kan jeg gjøre for å få fiksa det?? PS: Lengter etter CS! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Har du prøvd med XP drivere da? Eller skifta du musematte når du innstalerte XP? ---------------------------- Bare tulla. Formaterte du disken før du innstalerte XP? Hvis ikke du gjorde det kan det jo ha skjedd noe galt med programvare og slikt... Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Jeg oppgraderte fra Win2000 Pro til WinXP Pro..det var noe programvare som ikke fu ka med en gang men det er fiksa..har også oppdatert XP Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Aldri oppgrader! Bestandig clean install! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Et hint: mamma klikker :lol Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 ...hvis du tar en clean install istedet for oppgradering? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 jeg opplever win2k som et mye bedre og mere stabilt os en xp, jeg testet winxp for noen måneder siden og ble veeeeldig skuffet, jeg fikk bluescreens og insta-reboots i et sett... etter å ha installert win2k igjen er alt über stabilt, skal vente med winxp til win-xp second edition kommer og de har fått rydda opp i det griseriet der :smile: Lenke til kommentar
talisar Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Still inn sensitiviteten og frekvensen på musa, Windows NT/2000/XP har elenidg standard respons der og da blir det fryktelig unøyaktig:) Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Åssen stiller jeg på responsen? For når jeg skulle innstallere XP første gang så klikka det stort! så det ble til at det ble en clean install..i Win2k var det c:WINNT og nå er det C:Windows Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 HELT enihg med Borre ALDRI ALDRI oppgrader - CLEAN INSTALL. Dette er første bud i dataverden. Hvis du da ønsker å ha ting til å funke. Lenke til kommentar
cky Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hadde samme problemet selv, bare å skru av mouse acceleration (det er standard på i XP). Det er bra i Windows, men ikke i spill. Gå på mouse options og ta av "enhance pointer precision" Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Jeg vet det , men det er i CS det skjer! får vl prøve å innstallere på nytt da! Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Quote: On 2002-04-09 16:47, Dimm skrev:jeg opplever win2k som et mye bedre og mere stabilt os en xp, jeg testet winxp for noen måneder siden og ble veeeeldig skuffet, jeg fikk bluescreens og insta-reboots i et sett...etter å ha installert win2k igjen er alt über stabilt, skal vente med winxp til win-xp second edition kommer og de har fått rydda opp i det griseriet der :smile: I second this. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 En buddy av meg måtte reinstallere ALT etter å ha lagt inn Win2k drivere til logitech optical desktop'n sin på XP. Tips, bruk XP drivere - det er ikke det samme som Win2k, fra logitec ihvertfall. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Helt rett i F A E N ta XP! Lenke til kommentar
bertie Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 når ble det forskjell på det da? er jo 9.42.1 som ligger under xp og 2000-drivere... eller? btw. noen som vet forskjellen på cordless freedom optical og cordless desktop optical? bertie Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Er ikke XP det er no galt med.. man burde alltid ta en clean install! upgrade sux.. :razz: merker at ytelsen på PC-en går ned 50 % da circa :wink: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hvorfor er det egentlig så veldig populært med mellomrom mellom hver bokstav i "faen": F A E N. Eks. F A E N TA TELENOR F A E N ta NextGenTel F A E N TA XP Finnes ikke disse da, eller husker jeg feil? Er "F A E N" mote? Lenke til kommentar
espen_s Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg installerte XP for en stund siden, og har bare opplevd at Windows klikka 1 gang! Har faktisk forsøkt å klikke den etterpå, bare for å teste, men fikk det ikke til.. Jeg synes det er stabilt nok, jeg! Har forresten ikke en god data heller, 500MHz, 64 MB RAM (!), integrert (dritt)skjermkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå