Gå til innhold

"Grov Snus"

total

Anbefalte innlegg

grov.jpg

Noen som vet hvilke butikkkjeder som fører "Grov Snus"? Var på landet, og ble hekta på den snustypen der, men nå har jeg kommet inn til byen igjen (Bergen) og her finner jeg ikke merket i noen butikker. Noen som veit om bensinstasjonkjeder, butikkkjeder, kiosker o.l som selger "grov snus?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier du har klart å slutte å røyke... Som røyker, hvordan ville du helst sett en ikke-røyker og røyke-hater gå fram for å få noen til å gå over til snus? Jeg har en nabo som virkelig koser seg med kreftstikkene hver jævla time. Det lukter drit her, litt snus hadde gjort alt så mye bedre! Har du noen gode argumenter for å "krysse linjen"?

Eksempelvis; Hadde du revurdert røyking hvis jeg bare ga deg en 20-30 bokser snus?

Lenke til kommentar

Alle Narvesenkiosker har denne, også er det en sånn tobakksforhandler i Galleriet på Torgallmenningen som jeg har vært innom de få gangene jeg har vært i Bergen, de har et ganske fint utvalg. Jeg vil anbefale Skruf, en ny snustype, veldig god.

Lenke til kommentar

skruf, er det den hvite boksen? vurderte å kjøpe den, men det er så mange nye, fancy snustyper som smaker dritt (til dømes catch osv)

Takk for svar, folkens, nå bærer det rett på narvesen!

Vial Skrevet 18/05/2004 : 16:56

Du sier du har klart å slutte å røyke... Som røyker, hvordan ville du helst sett en ikke-røyker og røyke-hater gå fram for å få noen til å gå over til snus? Jeg har en nabo som virkelig koser seg med kreftstikkene hver jævla time. Det lukter drit her, litt snus hadde gjort alt så mye bedre! Har du noen gode argumenter for å "krysse linjen"?

Eksempelvis; Hadde du revurdert røyking hvis jeg bare ga deg en 20-30 bokser snus? 

Vial: Jeg ville ikke prøvd å overbevise naboen til å slutte å røyke, ingenting er så irriterende som folk som forteller deg hva du skal gjøre. Særlig i disse Høybråten-tider. Tror nok stadig fler kommer til å slutte å røyke av seg selv etterhvert som forbudene øker... :roll:

Endret av total
Lenke til kommentar
skruf, er det den hvite boksen? vurderte å kjøpe den, men det er så mange nye, fancy snustyper som smaker dritt (til dømes catch osv)

jepp, det er den. typen "original" er lite parfymert og smaker nærmest bare tobakk, men de har en tranebær-snus og det høres bare forferdelig ut. Sikkert beregnet som flicksnus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...