*Magnus* Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei Lurer på hva DU synes er best: ( Jeg mener ikke spillet sjenerelt men hva som er best ) Synes dere SC1 SP delen er Bedre en SC2 SP delen ? har litt lyst å installere SC1 igjen å recomplete Campaignen til den.. men som sagt så lurer jeg på hva DU synes er best (Single Player delen) Jeg synes PERSONELY at SINGLE player delen til SC1 er best.. fordi på SC så elsker jeg å jobbe inni bygninger.. min favoritt mission er CIA.. hva med dere ? -Takk Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hva er SC? det er vel splinter cell han meiner. eg har bare prøvd det første, på det så likte eg best dei oppdraga som var innandørs. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Yup. splinter cell yepp få høre folkens.. dere som har prøvd begge hva synes dere er best Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det var en del tøffe missions på SC 2 og da, men de jungel-missionene var ikke så bra... Forresten enig i at den CIA missionen rocka! Men flyplass-missionen på SC 2 var fet den og da...! Uansett, splinter cell er et konge spill, og et konge konsept! (gleder meg til nr. 3) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 har dere sett videoen til sc3? den er konge (itavisen) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 har dere sett videoen til sc3? den er konge (itavisen) Jepp, har sett den. Ser sinnsykt rått ut. Co-op ser helt genialt ut. osv osv Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 har dere sett videoen til sc3? den er konge (itavisen) Jepp, har sett den. Ser sinnsykt rått ut. Co-op ser helt genialt ut. osv osv litt OT men... DIGGER der du ser at han firer ned den andre i ventilasjon's anlegget Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Splinter Cell må gjennomføres når jeg får ny pc. Ikke at det ikke fungerer på min nåværende, men med en korrupt harddisk og ingen plass ledig så venter jeg Var jo nesten ferdig med det.. Hadde komt til den stallen eller hva det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå