Rafael Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) http://www.ryano.net/iraq/?796032 Endret 18. mai 2004 av Rafael Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hadde dette veldig mye med Generell/annen programmering ? Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ...å gjøre? Vel, til hans forsvar er jo "Hello World" ordene som som kjent ble brukt da de første huleboerne meislet inn det første programmet på huleveggene sine. Men jeg vil si at denne har mer med programmering å gjøre.. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Men jeg vil si at denne har mer med programmering å gjøre.. LOL! Hello World! er jo et klassisk sitat innen programmering, så jeg syns dette er et helt greit sted å poste denne. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Synes hvertfall ikke det er noe galt. Dette er tross alt det eneste 'generelle' programeriongsforumet, og litt latter skader jo ikke Endret 19. mai 2004 av Rafael Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå