twarr Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 heisann! var på posten og hentet Logitech Z-680 som kom i dag.. det jeg lurer på, er om det er nødvendig å spille de inn? (diverse de står på lav musikk et døgn) eller om jeg bare kan kjøre på? håper på raskt svar, da jeg virkelig vil teste disse ! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Bare bruk det normalt. Det er ikke noe hokus-pokus å spille inn høyttalere. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Bare bruk det normalt. Det er ikke noe hokus-pokus å spille inn høyttalere. ok, tusen takk for svaret Forresten en annen ting: når jeg spiller musikk, bruker den kun de 2 front-høytalerene og subben... er det slik det skal være? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ja, vanlig musikk er i stereo, altså to kanaler. Jeg vet det finnes innstillinger / plugin som spiller musikk i 5.1. Søk på google. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Det var visst bare å trykke på effect på det kontrollpanelet som fulgte med, så nå funker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå