IV Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg har et Sapphire Radeon 9600 Pro (Atlantis) (tror i alle fall det, finner ikke eska... ) men i alle fall: Jeg klarer ikke å koble det til TV, et relativt nytt godt panasonic TV.... Noen som har tips? Får ikke registrert at jeg har kobla til noen tv.... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Har du prøvd søk-funksjonen? Har du lest dokumentasjonen som fulgt med kortet? For å være litt snillere: Har du gjort riktig ting i riktig rekkefølge...? 1 Slå av PC. 2 Koble s-videokabel fra skjermkort til s-videoinngang (front eller side) på TV. 3 Velge riktig inngang på TV (AV3 eller AV4 avhengig av modell). 4 Slå på PC. Nå skal du få bilde på TV eller mulighet for å velge TV i Skjerm / Avansert / Visning. En annen løsning kan være å starte PC med bare TV tilkoblet (uten monitor). Lenke til kommentar
IV Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Takk, takk, fikk d til til slutt...... Men det jeg måtte gjøre var å laste ned nyeste ATI contol panel.... Der var det et valg som var "tving gjennom TV-signal.... Og da funka det!! Alltid like morsomt når ting ordner seg!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå