[OLUF] inc. Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 viss jeg klokker prosessoren vill ikke pc-en på viss jeg skrur den av og lar dn stå en stund, vet noen hvorfor? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Kanskje på grunn av varmen? Tror du bør forandre topic på tråden og gi en litt bedre beskrivelse også. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Kanskje fordi multiplieren er låst? Sett et punktum der et sted. Skjønte ikke helt det siste der Edit: Gjør som Eärendil sa og beskriv litt bedre. Hvilken PC har du, hvordan overklokket du, nøyaktig hva som skjer ved oppstart o.l. Endret 18. mai 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 inc.' date='18/05/2004 : 15:51'] viss jeg klokker prosessoren vill ikke pc-en på viss jeg skrur den av og lar dn stå en stund, vet noen hvorfor? Mener du det at hvis du klokker opp CPU'en vil ikke den på, men hvis du lar datamaskinen "hvile" en stund så vil den på igjen etterpå? Da kan det jo hende at CMOS resetter seg automatisk, siden datamaskinen ikke klarer å starte opp, det gjorde det ihverrfall på ASUS HK'et mitt, men det skjedde med en gang jeg ikke klare å starte opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå