EA Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hey folkens, Har gått til anskaffelse av en WD 120GB S-ata disk og lurer egentlig på hvordan går man frem ved installering av denne type HD. Har et Abit IC7 HK og har enablet s-ata støtte i Bios, men får ikke kontakt med HD. Har en 80GB WD p-ata disk koblet på systemet fra før av, men denne skal over på et annet system senere. Tenkte jeg skulle formatere s-ata disken og installer OS på forhånd, men den gang ei. Håper i bunn og grunn at noen av dere som har peil kan skrive en "oppskrift" fra A til Å på hvordan man går frem ved installering av denne type disk. På forhånd mange mange takk! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei Under lagringsmedier er det en kategori som handler om emnet. her er linken Lykke til Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hey folkens, Har gått til anskaffelse av en WD 120GB S-ata disk og lurer egentlig på hvordan går man frem ved installering av denne type HD. Har et Abit IC7 HK og har enablet s-ata støtte i Bios, men får ikke kontakt med HD. Har en 80GB WD p-ata disk koblet på systemet fra før av, men denne skal over på et annet system senere. Tenkte jeg skulle formatere s-ata disken og installer OS på forhånd, men den gang ei. Håper i bunn og grunn at noen av dere som har peil kan skrive en "oppskrift" fra A til Å på hvordan man går frem ved installering av denne type disk. På forhånd mange mange takk! Ha i XP plata, restart pc, trykk F6 når du får beskjed og følg anvisning. Du må ha driver på floppy disk. Lenke til kommentar
EA Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Hadde helt glømt at den s-ata guiden var der, men uansett, da er jeg i mål. Takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå