Gå til innhold

Virus program

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde nis 2004, (norton internet sec)

og hadde brukt norton i mange år, men til slutt fikk en nok.

første.. den bruker mye ressurser, tar lang tid å scanne en hd for virus.

men verst for meg var "common service" feil, som førte til at både antivirus og firewall krasjet. og mistet internett.

dette kunne skje 4-5 ganger i uka. prøvde alt, reinstallere etc

og service fra norton var ikke tilstedeværende.

skiftet så til trend micro internet security 2004

har også trojan,mail,webmail scan.

slo av firewallen på den, og bruker istedet zonealarm pro

sysnes det er et bedre alternativ enn til norton

Lenke til kommentar

kva skal du med eit virus program? har du tenkt å begynne å lage virus?!?

men vist det er eit ANTIvirus program du er ute etter, vil eg anbefale norman antivirus. det er etter min meining det beste antivirus programmet på markede

Lenke til kommentar

Vil anbefale deg å lese noen tester på nett.

Det jeg har hørt/lest er at NIS 2004 ikke er den beste lenger, selv om NIS 2003 vant mange tester.

Viser til siste PCWorld hvor CA eTrust Antivirus 7 + CA EZ Firewall 3.7 kom ut som vinneren.

I den samme testen står det om NIS 2004: "Er blitt treg i scanning og programkjøring, glipp i funksjonalitet, dårlig brukervennlighet."

Lenke til kommentar
Norton AntiVirus 2004 - uten tvil!

Scanner både inn -og utgående mail, oppdaterer seg selv, uten problemer. Bruker lite ressurser, sjeldent eller aldri kræsj og/eller problemer, osv... :)

Tja.. det er vel også ett spørsmål om smak og behag. :) For å være skikkelig pirkete regner jeg med at du mener anti virus program og ikke virus program :D

Jeg bruker etrust fra computer associates. Syns det funker bra. Lett å konfigurere, lett å holde oppdatert og etter min erfaring er det mye mindre kranglete enn NIS.

Lenke til kommentar

Har brukt Panda antivirus Platinum 7 i litt over ett år nå og er meget fornøyd! Panda Fixa alt som NIS 2003 ikke klarte, og så ga jeg kun 450,- for det.

Last ned en 30 dagers prøveversjon av Panda Platinum fra download.com, så kan du se om du er fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Tja, jeg vil anbefale Nod32 igjen. Har brukt det selv lenge nå, og ingen er raskere eller bruker mindre systemressurser.

Ingen er bedre å ta virus heller, skal man tro Virus Bulletin: www.virusbtn.com

Nod32 har best score av alle her.

Koster ikke stort heller.

En brannmur er også kjekt å ha.

Agnitums Outpost Firewall får meget gode kritikker, og jeg synes den funker helt utmerket. De har også en gratisversjon.

www.agnitum.com

Last ned og prøv selv.

JL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...