Luuuringen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 en rekke dumme spm sikkert nok men venligst svar.. har amd xp1800 og elitegroup k7s5a.. temperaturen ligger på 47-52grader.. har 6 vifter + cpu vifte.. men fortsatt er d alt for varmt. Men spm var i grunnen om jeg oppgraderer xp1800 til feks xp2800 vil da temperaturen stige enda mer? Blir det det samme om jeg kjøper nytt hk? tror ikke d er cpu viftene fordi jeg har 2 forskjellige cpu vifter men tempen er alt for høy med begge... ene er cooler master aero 5 den andre er spire (ment for xp3200) begge skal jo kunne klare å kjøle ned en xp1800! ?? Videre så vil jeg gjerne ha nytt hk.. framtidsretta, best muli egnet for gaming.. såg litt på anbefalingene, men er ikke sikker.. pris er ikke så viktig... vil helst ha AMD det må være støtte for twinmos pc 3200 400MHz 512ddr ram, gf4 ti4600 128mb og audigy2 lydkort om det skulle ha noe med saken å gjøre... sorry for dårli oppsett, rare spm, men er ikke SÅ flink med dette.. jeg prøvde! hehe På forhand takk for svar og anbefalinger Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 alle hk som blir solgt nå er vell stort sett me støtte for alt det der, kjøp et hk som er socted A som fks asus sitt hk som kan alt du sa, med lydkort 5,1 osv, ata hd osv... denne kn du sette inn hvilken amd den vill så lenge det ikke er 64 bit eller lignede. håer det hjalp. mvh magnus Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Grunnen til at CPU er så varm kan være at du ikke har en god kjølepasta eller du har tatt for mye på. Ved å skifte CPU til feks 2800+ så kan temp synke. (siden det ikke er noe feil med CPU vifta) Men det er ikke sikkert. Prøv å les igjennom denne Guiden og prøv det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå