Fotoentusiasten Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Men jeg regner med at det koster både tid og penger å få på pllass et skikkelig salgs- og distrubusjonssystem for noe slikt. Greit at kostnadene ved produksjon ikke er så store, men det er resten av organiseringen som er pes - spesielt når det ikke faller inn under en bedrifts vanlige arbeidsoppgaver. Tipper flere web shopper kunne tatt på seg og solgt dem for hw.no med noen kr i fortjeste pr t-skjorte. Kunne alltids kjøpt en hw t-skjorte, men gikk inn på en link i tidligere innlegg her og kjøpte denne . Synes den var fin jeg! Endret 13. januar 2005 av Cyprez Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Men jeg regner med at det koster både tid og penger å få på pllass et skikkelig salgs- og distrubusjonssystem for noe slikt. Greit at kostnadene ved produksjon ikke er så store, men det er resten av organiseringen som er pes - spesielt når det ikke faller inn under en bedrifts vanlige arbeidsoppgaver. Tipper flere web shopper kunne tatt på seg og solgt dem for hw.no med noen kr i fortjeste pr t-skjorte. Kunne alltids kjøpt en hw t-skjorte, men gikk inn på en link i tidligere innlegg her og kjøpte heller denne var finere enn det hw.no t-skjorte er jeg! grei den der.. Vil tro at HW tesjkjorten blir ganske nais... De burde ha en konkurangse om og lage den feteste t-Skjorta.... Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg vil gjerne ha en Hw.no t-skjorte Bra forslag Lenke til kommentar
Borgen Trykk Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Den som er ansvarlig for denne t-skjorte idèen kan ta kontakt med meg enten på PM eller mail [email protected] så kan vi se om vi kan komme med et pristilbud til dere. Ikke noe bindende Mvh Thomas Bruun Borgen Trykk Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Den som er ansvarlig for denne t-skjorte idèen kan ta kontakt med meg enten på PM eller mail [email protected] så kan vi se om vi kan komme med et pristilbud til dere. Ikke noe bindende Mvh Thomas Bruun Borgen Trykk Jepp.. dette håper jeg HW gjør.. kanskje det blir HW-teskjote da folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå