burnoutboy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg kommer definitivt IKKE til å kjøpe no hw.no t-skjorte.... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hw.no undertøy, badetøy, kondomer, håndkleer, antistatiske matter, sko, jakke, bil! WOOOOOOOOOAAAAAAAAAAH! DETTE KAN BLI STORT! hw.no kondomer.. beste skjekketriks ever.. eller? hehehe Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kondomer er jo konge da. Eget bilde/tekst. "Jeg brukes av en nerd" på pakka.. Slår an, mon tro? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Er egentlig bare for HW folka, og kjøpe inn en haug med Jack & Jones t-skjorter. Kommer i svart eller hvit og s,m,l og sikkert XL. Slimfit om du vil. Koster vel 99,-for parret eller no. Deretter levere dem til et trykkeri å få dem trykket og klare. Så heve prisen med noen hundre prosent. (Trykking koster faktisk litt) Og selge dem ut. (Nei jeg jobber ikke for J&J, med de t-skjortene er faktisk ganske fine) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Oh btw, /me er levende reklame for HW.no om dagen. TG04-skjorta er jo top notch. Kvalitet. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 må innrømme at jeg hadde handlet meg et par hw.no t-skjorter hvis de eksisterte ja... DrE Lenke til kommentar
dale Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 tar gjerne en tskjorte hvis den har god passform (altså størrelser fra S->XXXL) fra f.eks Tracker hvor en M faktisk sitter godt på meg pluss at den må være tøff, ikke KJEMPE stor hw logo. kanskje bare hardware.no over brystet eller noe i grått på en svart skjorte? gjør det enkelt og stilig så kjøper fler "mindre nerde" bevisste skjorten, men det er kanskje ikke hensikten heller jeg vil ha noe jeg kan bruke daglig, og da må den være litt mer diskre enn overklokkings skjorta f.eks er (i mitt syn.) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ååå... En Hw teskjorte lå i min ide' akkurat nå.. Jeg er med på den.... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 En hw-t-skjorte hadde vært fryktelig najs. *Bytte mellom hw-skjorta og firefox t-skjorta jeg nettopp bestilte meg annerhver gymtime* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg ville nok kjøpt iallefall en HW-T-skjort! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hei.. Hei lurer på hvasom skjer med dette jeg... Moderatorene burrde vel komme med litt respons på hva somskjer med dette.. eller om de ikke satser på det.. Lenke til kommentar
Bala Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) HW-tskjorte hadde vært genialt. Fargen burde være mørkeblå. Blir så veldig bleik i svart, sitter jo bare foran pc'n og er aldri ute Endret 12. januar 2005 av [SM]Balalaika Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har like mye, eller mer, lyst på en amobil-t-shorte jeg da... Den har min støtte. Trenger ikkje koste allverden. eks. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hw-styret: FÅ UT FINGEREN!!! Jeg vil ha en HW-tshit nå!! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det trenger ikke være så dyrt å lage en t-skjorte med trykk. Trykkebedriften vår selger t-skjorter med selvvalgt trykk for 60,- pr stk. Selve trykkeprosessen koster ikke mer enn *avslører bedriftshemmelighet* 5-10 kroner *avslører bedriftshemmelighet*. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Men jeg regner med at det koster både tid og penger å få på pllass et skikkelig salgs- og distrubusjonssystem for noe slikt. Greit at kostnadene ved produksjon ikke er så store, men det er resten av organiseringen som er pes - spesielt når det ikke faller inn under en bedrifts vanlige arbeidsoppgaver. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Men jeg regner med at det koster både tid og penger å få på pllass et skikkelig salgs- og distrubusjonssystem for noe slikt. Greit at kostnadene ved produksjon ikke er så store, men det er resten av organiseringen som er pes - spesielt når det ikke faller inn under en bedrifts vanlige arbeidsoppgaver. Men siden hardware har et ganske bra overskudd går vel det greit?? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 kan vel ikke si at det var et var på om det kommer eller ikke! Ta den tiden dere trenger, men håper det kommert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå