schmelck.no Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kjøper enn hvis den er svart og ikke er i en enorm (telt) størrelse... jeg kjøper den hvis den er svart og ER i enorm (telt) størrelse... Selv har jeg en rimelig slank/(normal) kropssbygning, og forstår ikke at det er så stort problem å produsere t-skjorter som faktisk passer! Synes at t-skjortene burde passe alle typer kropsstyper, store som små --- Evt så kan jeg godt nøye meg med en "jente" t-skjorte! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 T-shirt....oh yes Jeg er lidenkskapelig t-shirt samler, og hadde definitvt kjøpt meg hw.no shirt. Hva med å ha hw.no logoen i front, og et eller annet kult quote på baksiden..... V Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 hva med å selge evt. den t-shorta til 100 kr. og heller trykke på litt reklame på baksiden?? (litt mere datastæsj på baksiden er jo bare et pluss!!!) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Kan man ikke lage en post der medlemmene selv kan legge inn logo forslag på t-shortene? Må seff bruke logoen på forumet, men jobbe utifra det. Ha en liten konkuranse kanskje? Da får man det medlemmene vil ha, det vil også forumet vil tjene på på sikt. Lenke til kommentar
kadaffi Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Tror nok hw.no tjener nok penger på bannere til at de klarer å holde hjulene mer enn godt i gang. Syns forøvrig denne t-skjorten er blant de mest geniale som er å få kjøpt i dag: http://www.duffy.no/product_info.php?cPath=26&products_id=75 Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Er jo bare å dra på TG og kjøpe en HW-skjorte der... jaja... bare sitte en i internett kø og betale billet++ for kun en t-skjorte Enten kan HW sitte på utsiden og selge t-shirts, evt så tviler jeg at de besøkende sitter 10 timer i INet kø og venter på billett.. Joa, men da må man dra til vikingskipet, og det er ett stykke å kjøre dersom man bare ønsker en t-skjorte. Hva med å selge det utafor OsloLAN? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hva med å selge det utafor OsloLAN? Hva med å tenke på de som bor langt unna Oslo og ikke skal på OsloLAN? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hw.no t-skjorte høres svært interessant ut Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Etter responsen i denne "markedsundersøkelsen" vil ei slik skjorte bli revet vekk og bli ei gullgruve for HW.no Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 det ville jo ha økt Hardware, reklamen med 80% vis dere hadde hatt T-skjorte med logo på! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hadde vært fint med litt respons i fra hw.no folkene da.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Moderatorer, få litt respons her da! Sett i gang, det øker både reklame faktoren og inntektene noe jævlig! GOGO Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 hadde bestilt den på dagen, om det var fornuftig pris på den da. Kanskje helst i svart eller hvit, farger er overvurdert Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Moderatorer, få litt respons her da! Sett i gang, det øker både reklame faktoren og inntektene noe jævlig! GOGO Det blir diskutert..ta det litt rolig da menneske Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 har hørt at gamer.no t-skjoreten kommer til sommer'n, men når kommer hw.no t-skjorta? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hva med noen forslag til hvordan den kan se ut? Kanskje HW kan arangere en konkuranse?!? Beste forslag blir belønnet med den første T-skjorten! Var det en god idé? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg er kun interessert hvis de blir å få i ultra slim-fit Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg er redd de vil koste litt for mye Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hw.no undertøy, badetøy, kondomer, håndkleer, antistatiske matter, sko, jakke, bil! WOOOOOOOOOAAAAAAAAAAH! DETTE KAN BLI STORT! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 blir en amobil og hw.no tskjorte på meg om det kommer til salgs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå