Gå til innhold

hardware.no t-skjorte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God ide til å kanskje dra litt penger inn i systemet ja caps, t-shirts, nøkkelringer, kulepenner etc... Jeg hadde ihvertfall kjøpt en sånn pakke med goodies.

- Dytte bort Earth657 og Jibril2k, stiller meg fremst i køen :p -

Lenke til kommentar
Jepp! Bruke HW og OK annenhver gang i gymmen :D

Ja, jeg er nerd :)

Her veksler det mellom TG03 og TG04 t-skjortene. Meget flotte å gymme i, aaaltfor store, så, masse luftsirkulasjon. (jeg stemmer for at de neste år ordner containere for Medium, Large, XL osv, slik at man faktisk kan ta en skjorte som man kunne ha brukt uten å bli sammenlignet med burkadama ved siden av deg på t-banen.

Angående HW.no t-skjorte, jeg tviler på at jeg hadde kjøpt det, mest grunnet at det er mange andre t-skjorter jeg kunne tenkt meg, men, om prisen er lav, så kanskje, men tviler.

Lenke til kommentar
Er jo bare å dra på TG og kjøpe en HW-skjorte der... ;)

jaja... bare sitte en i internett kø og betale billet++ for kun en t-skjorte

Enten kan HW sitte på utsiden og selge t-shirts, evt så tviler jeg at de besøkende sitter 10 timer i INet kø og venter på billett.. ;)

Lenke til kommentar
Er jo bare å dra på TG og kjøpe en HW-skjorte der... ;)

jaja... bare sitte en i internett kø og betale billet++ for kun en t-skjorte

Enten kan HW sitte på utsiden og selge t-shirts, evt så tviler jeg at de besøkende sitter 10 timer i INet kø og venter på billett.. ;)

Joa, men da må man dra til vikingskipet, og det er ett stykke å kjøre dersom man bare ønsker en t-skjorte.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok kjøpt 3 T-Skjorter, en hvit med svær HW.no logo på baksiden, og Hardware.no skrevet frempå (stort og synlig - såklart). En sort med Hardware.no på brystet og enda en sort i samme stil som første. (Jeg trenger T-Skjorter! :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...