FenrisC0de Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hadde dette hvert en idè? noe likt som gamer.no holder på med.. hadde ikke hatt noe imot en hardware.no t-skjorte jeg heller Lenke til kommentar
audunr Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Kjenner ikke til noen hw.no-skjorte. Men du kan jo kose deg med Overklokking.no-skjorta som Microplex selger. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PROTSOK1HVL MVH Audun Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Mener du hw skal lage og selge? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 eller gjøre det slik overklokking.no gjør det Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 gjøre det slik overklokking.no gjør... lage en t-skjorte er det så komplisert da? hvit t-skjorte.. HW.no logo Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jepp! Bruke HW og OK annenhver gang i gymmen Ja, jeg er nerd Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg har Overklokking.no t-skjorta, og har tenkt å kjøpe gamer.no t-skjorta. Hvis hw.no hadde kommet med en t-skjorte hadde jeg også kjøpt den. Hadde vært en god ide for dem å tjene penger på og samtidig så funker t-skjortene som reklame for dem. Hva sier hardware.no? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg er eier av en MEGET eksklusiv TG04-Hardware.no t-skjorte... Nyyydelig er den! Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hadde vært morro med hw.no t-sjorter ja, fin reklame hadde det også vært Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 gjøre det slik overklokking.no gjør... lage en t-skjorte er det så komplisert da? hvit t-skjorte.. HW.no logo Kjøper enn hvis den er svart og ikke er i en enorm (telt) størrelse... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Det er jo en fin måte for hardware.no og tjene litt penger på, det koster jo trossalt penger og kjøre stedet! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hadde nok kjøpt en hw t-skjorte ganske fort hvis det hadde gått ann å kjøpe en!!!! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg er med Kommer ikke til å kjøpe noen Gamer.no t-skjorte, men HW.no er noe annet Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg er med Kommer ikke til å kjøpe noen Gamer.no t-skjorte, men HW.no er noe annet Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ja, har lurt på dette selv.. Har Ok.no skjorta, og er ganske fornøyd. Burde hatt akkurat samma stilen, men i navy-blue takk! Man blir så bleik i sorte tskjorter Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 kan jo tilby flere farger også men jeg er intressert i å høre hva HW.no moderatorene syntes! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 kan jo tilby flere farger også men jeg er intressert i å høre hva HW.no moderatorene syntes! Det tror jeg vi alle er. Hvit, grå, navy blue og sort er da farger som er helt greie Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg er med Kommer ikke til å kjøpe noen Gamer.no t-skjorte, men HW.no er noe annet Word.. Men vi kan vel lage t-skjortene selv? kjøpe en t-skjorte og printe ut hw.no logoen på skjorta.. Om vi får lov for hw.no seff.. Men dere kan jo se på det som reklame? mvh ballemann Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det Kunne stått Hardware.no foran på t-skjorta og resten av HW-nettverket bak!!! det ha vert digg...... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 hehe, kanskje litt sært og lage sin egen hw.no t-skjorte, er vel ikke noe felleskap i det men kanskje en idè for de litt kreative vet ikke jeg.. Men jeg kjøper garantert en hw.no t-skjorte hvis det kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå