Fannster Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Lurer bare på hvor jeg finner ringelydene på min N660 telefon med Fexplore eller tilsvarende. De fleste av disse lydene er håpløse og jeg skulle gjerne fjernet de og lagt til noen som jeg liker bedre. Mvh. F. Lenke til kommentar
UncleCracker Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Finn en MP3 låt du synes er kul, og så overfører du en til mob'en ved å bruke PC Suite programmet du fikk med mob'en. (evt. last det ned fra Nokia.com). Programmet konverterer MP3'en til ett lydformat telefonen forstår, og dermed kan du ha en vanlig melodi som ringetone... Jeg har Creedence (Up around the bend). Mye kulere enn polyfoniske... Eller så kan du bruke alle mulige lydklipp du finner på nettet... Kun fantasien setter begrensinger :-) Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 for å slette ringelyder eller lignende som er instalert på tlf fra fabrikken med fexplorer. start programmet, finn hardrisk z (merket med en rød strek) nokia>sounds>digital/sample . men anbefaller å ikke slette for mye på z, ta gjerne backup av alt før du sletter noe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå