Crack Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 How to uninstall IE6 Internet Explorer Home Page Kanskje dette hjelper Lenke til kommentar
Crack Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Sjekk her: http://www.windows.no/art.php?artikkelid=7502 Lenke til kommentar
Crack Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Ok. Men vil egentlig windows update fungere som normalt hvis jeg avinstallerer internet explorer? Må vel ha IE til det? Endret 19. mai 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
Crack Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det går altså ikke an å stille inn noen steder at Windows Update skal bruke en annen nettleser som f.eks. mozilla? Såvidt jeg vet er det kun ie man kan bruke på windows update.. Thank you for your interest in Windows Update Windows Update is the online extension of Windows that helps you get the most out of your computer. You need to be running a version of Internet Explorer 5 or higher in order to use Windows Update. If you prefer to use a different Web browser, updates to Windows may be downloaded from the Microsoft Download Center. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det går altså ikke an å stille inn noen steder at Windows Update skal bruke en annen nettleser som f.eks. mozilla? Såvidt jeg vet er det kun ie man kan bruke på windows update.. Stemmer. Microsoft har laget en egen protokoll (IMHO på pur faen) for Windows Update. Hvis du går på Microsoft Download Center bruker du HTTP som er en åpen protokoll. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 If you prefer to use a different Web browser, updates to Windows may be downloaded from the Microsoft Download Center. Noen som vet hvilken update det er snakk om? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 If you prefer to use a different Web browser, updates to Windows may be downloaded from the Microsoft Download Center. Noen som vet hvilken update det er snakk om? Det jeg tror de mener er at dersom du vil benytte deg av en annen browser så må du inn på download center og manuelt hente de patchene du vil ha. Litt stress når vi er blitt så godt vant Men det går vel an å sette xp til å holde seg oppdatert automatisk? Kontrollpanelet, system, automatic updates.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 If you prefer to use a different Web browser, updates to Windows may be downloaded from the Microsoft Download Center. Noen som vet hvilken update det er snakk om? Det jeg tror de mener er at dersom du vil benytte deg av en annen browser så må du inn på download center og manuelt hente de patchene du vil ha. Litt stress når vi er blitt så godt vant Men det går vel an å sette xp til å holde seg oppdatert automatisk? Kontrollpanelet, system, automatic updates.. Jepp, det er sånn jeg gjør det hvertfall. Får XP til å sjekke en gang i uka, også bare laster jeg ned updatene på den måten. Ikkeno stress i det hele tatt Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) If you prefer to use a different Web browser, updates to Windows may be downloaded from the Microsoft Download Center. Noen som vet hvilken update det er snakk om? Det jeg tror de mener er at dersom du vil benytte deg av en annen browser så må du inn på download center og manuelt hente de patchene du vil ha. Aha... Logisk egentlig, når jeg tenker meg om M$ vil vel ikke gi slipp på IE så lett. Jeg bruker nå Opera til alt, unntatt Windows Update og TV2 Webtv. (Edit: Formulering) Endret 20. mai 2004 av bhsand Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Husk bare at Automatic Update bare tar de kritiske oppdateringene. Det er mange andre oppdateringer som også kan være viktige å få med seg. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hvis du ønsker å reparere IE, så kan denne linken være nyttig. Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hva med å ikke laste ned Updates i det hele tatt? dette funker fett for meg. laster ned ting fra Windows update når jeg reinstallerer Windows, ellers gidder jeg ikke å bruke den. enkelt å greit. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hva med å ikke laste ned Updates i det hele tatt? dette funker fett for meg. laster ned ting fra Windows update når jeg reinstallerer Windows, ellers gidder jeg ikke å bruke den. enkelt å greit. Se her! En tolinjers oppskrift på "Hvordan få virus."! Genialt. -KJ Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hva med å ikke laste ned Updates i det hele tatt? dette funker fett for meg. laster ned ting fra Windows update når jeg reinstallerer Windows, ellers gidder jeg ikke å bruke den. enkelt å greit. Ærlig talt, følger du ikke med på nyheter om virus og andre trussler? Er du klar over at du risikerer ikke bare å få virus selv, men du vil isåfall være med på å infisere andre?? Sett i det minste på automatisk oppdatering da! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Se her! En tolinjers oppskrift på "Hvordan få virus."! Genialt. Og gjett hvem som roper høyest om MS sin dårlige sikkerhet når systemet som man helt bevisst har latt være å patche rammes... Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hva med å ikke laste ned Updates i det hele tatt? dette funker fett for meg. laster ned ting fra Windows update når jeg reinstallerer Windows, ellers gidder jeg ikke å bruke den. enkelt å greit. Det er tullinger som deg som ødelegger gode lan med den holdningen der (sørger for at halvparten av pc'ene på nettet får virus osv...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå