Gå til innhold

==== Slettet ====

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går altså ikke an å stille inn noen steder at Windows Update skal bruke en annen nettleser som f.eks. mozilla? :ermm:

Såvidt jeg vet er det kun ie man kan bruke på windows update..

Thank you for your interest in Windows Update

Windows Update is the online extension of Windows that helps you get the most out of your computer.

You need to be running a version of Internet Explorer 5 or higher in order to use Windows Update.

If you prefer to use a different Web browser, updates to Windows may be downloaded from the Microsoft Download Center.

Lenke til kommentar
Det går altså ikke an å stille inn noen steder at Windows Update skal bruke en annen nettleser som f.eks. mozilla?  :ermm:

Såvidt jeg vet er det kun ie man kan bruke på windows update..

Stemmer. Microsoft har laget en egen protokoll (IMHO på pur faen) for Windows Update. Hvis du går på Microsoft Download Center bruker du HTTP som er en åpen protokoll.

Lenke til kommentar
If you prefer to use a different Web browser, updates to Windows may be downloaded from the Microsoft Download Center.

Noen som vet hvilken update det er snakk om?

Det jeg tror de mener er at dersom du vil benytte deg av en annen browser så må du inn på download center og manuelt hente de patchene du vil ha. Litt stress når vi er blitt så godt vant :p Men det går vel an å sette xp til å holde seg oppdatert automatisk? Kontrollpanelet, system, automatic updates..

Lenke til kommentar

Det jeg tror de mener er at dersom du vil benytte deg av en annen browser så må du inn på download center og manuelt hente de patchene du vil ha. Litt stress når vi er blitt så godt vant :p Men det går vel an å sette xp til å holde seg oppdatert automatisk? Kontrollpanelet, system, automatic updates..

Jepp, det er sånn jeg gjør det hvertfall. Får XP til å sjekke en gang i uka, også bare laster jeg ned updatene på den måten. Ikkeno stress i det hele tatt :)

Lenke til kommentar

Det jeg tror de mener er at dersom du vil benytte deg av en annen browser så må du inn på download center og manuelt hente de patchene du vil ha.

Aha... Logisk egentlig, når jeg tenker meg om :)

M$ vil vel ikke gi slipp på IE så lett.

Jeg bruker nå Opera til alt, unntatt Windows Update og TV2 Webtv.

(Edit: Formulering)

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
hva med å ikke laste ned Updates i det hele tatt? dette funker fett for meg. laster ned ting fra Windows update når jeg reinstallerer Windows, ellers gidder jeg ikke å bruke den. enkelt å greit.

Se her! En tolinjers oppskrift på "Hvordan få virus."! Genialt.

-KJ

Lenke til kommentar
hva med å ikke laste ned Updates i det hele tatt? dette funker fett for meg. laster ned ting fra Windows update når jeg reinstallerer Windows, ellers gidder jeg ikke å bruke den. enkelt å greit.

Ærlig talt, følger du ikke med på nyheter om virus og andre trussler? Er du klar over at du risikerer ikke bare å få virus selv, men du vil isåfall være med på å infisere andre?? :realmad:

Sett i det minste på automatisk oppdatering da!

Lenke til kommentar

Det er tullinger som deg som ødelegger gode lan med den holdningen der (sørger for at halvparten av pc'ene på nettet får virus osv...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...