Zipp0 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sikkert bra det der ja, det lurer jeg også på.. hvordan er det og skjære i tettnings-stoffet Lenke til kommentar
majuz Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ser utrolig najs ut det der aså Lenke til kommentar
Dark_Master Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 sikkert bra det der.. men hvordan blir det når du skjærer i tettningsstoffet da?? det går bra å bruke nikkesag, så lenge du bruker riktig blad Lenke til kommentar
Dark_Master Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 nå begynner døra å bli ferdig, og jeg tror jeg blir fornøyd Her har jeg grunnet og pusset ned med 120papir slik ser døra ut idag, ferdig grunnet og klar til lakking Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 wow!!! du har virkelig gjordt en god jobb med tettingen av de hullene Lenke til kommentar
Dark_Master Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 wow!!! du har virkelig gjordt en god jobb med tettingen av de hullene k takk Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har et forslag til deg når det gjelder den fronten, legg et ca 0.5mm alugitter der.. har vurdert dette selv, du finner det på noen Bilmodde foretninger ska ha dette selv på et annet kabiss jeg har dette synes jeg var for jevlig. du skulle ha solgt den døra sikkert fått en bra pris for den, også kjøpt deg en ny. da hadde du jammen spart deg for mye jobb, lakk -smør og diverse Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 nå begynner døra å bli ferdig, og jeg tror jeg blir fornøyd http://www.home.no/ole--martin/IMG_0022.JPG Her har jeg grunnet og pusset ned med 120papir http://www.home.no/ole--martin/IMG_0025.JPG slik ser døra ut idag, ferdig grunnet og klar til lakking Trodde ikke det der skulle gå an Det ble dritbra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå