hemo Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Eg er på jakt etter tips her... Finnes det gode verktøy for å overvåka oppetid på fleire nodar? Nokon ADSL'ar, nokon web-servere, osb... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hadde jeg skjønt spørsmålet ditt, kunne jeg kanskje ha hjulpet dropp dialekt og sms språk Lenke til kommentar
hemo Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Årsak! Eg skal prøva å droppa SMS-språk, men nynorsk er vel lov i forumet? Eg vil overfåka nokon ADSL-rutere, samt nokon web-servere og er på jakt etter tips til programvare som kan nyttast til dette... Lenke til kommentar
kvasimongo Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Nagios Servers Alive +++ Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Vet ikke om du er en linux fyr, men jeg har i alle fall laget et "quick and dirty" script for dette. Måler dog mot kun en maskin. Scriptet følger her: #!/bin/bash # oslos-banetele router HOST=194.19.81.41 PATH=/usr/local/sbin:/usr/local/bin:/sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin # # ping -c 4 $HOST 1> /dev/null 2> /dev/null CODE=$? if [ $CODE != 0 ]; then if [ ! -e /var/internett2 ]; then echo "`date` Internett er nede!" >> /var/log/adsl touch /var/internett2 fi else if [ -e /var/internett2 ]; then NU=`date +%s` VAR=`date -r /var/internett2 +%s` SEC=`expr $NU - $VAR` echo "`date` Internett OK igjen (Downtime: $SEC sekunder)" >> /$ rm /var/internett2 fi fi Husk å velg en host som ikke er alt for langt unna deg, men langt nok unna til at du er sikker på at du har kobling mot internett.. Måler nedetiden i sekunder.. Endret 18. mai 2004 av TheBoz Lenke til kommentar
hemo Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 På tide å følga opp denne... (om det framleis er greit å skriva nynorsk, då) Overvåkinga som netcraft.com tilbyr er kjekk, men her tengte eg på eigne ting. Både eg og ein kamerat har web-server på nett. Dei heng på ADSL-linjer og kan vel best overvåkast ved å pinga? Eller? Sjølv køyrer eg Windows og har testa ut IP-Tools og LinkMonitor. Kan hende nokon har erfaring med andre og betre program? Dette har eg erfart: IP-Tools har ein funksjon som heiter Host Monitor. Der legg eg inn IPen til dei eg vil "overvåka". Då pinger IP-Tools med 10 sekunds mellomrom (som er minimum) og eg får lesa av status med gjenomsnittleg ping-tid. LinkMonitor kan berre "overvåka" ein host, men eg kan starta programmet fleire gongar, for så å overvåka ein host per LinkMonitor som køyrer. Her får eg opp ein graf som husker litt tilbake og viser frå 0 til 500 ms og fargelegg dei høge søylene så det er enklare å sjå problem... Men hovudspørsmålet er likevel: Kva program eller løysing nyttar andre for denne type overvåking av oppetid? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Sjekk http://www.coolmon.org/extensions/ Coolmon er et program som jeg brukte før, for system stats. Se under extensions/network information, kansje du finner det du leter etter. Endret 4. oktober 2004 av ExTerminator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå