danilovic Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Nappa ut skjermkortet, og da jeg satt det inn igjen, fikk jeg et stygt, lyst /gul-grønnskjær i bildet. Det er mørkere, eklere og har altså, snodige farger. :sad: Hva kan dette komme av? :?: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hadde du et annet skjermkort i mellomtiden? Hvis det har det vel litt innstalert nye drivere, prøv å bruk "system restore" og gå tilbake i en tid når skjermkortet virka. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Nei, jeg skulle bare at en titt på vifta. Og vips da jeg skrudde på igjen, var skjermen øggli. :sad: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Tok det ut og satt det inn igjen, men nå er alt helt gult! Kortet var ganske varmt å ta på. Kan det ha noe å si? Jeg prøver en gang til... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Kanskje du har skadet viften? Sjekk om den går fremdeles.... Kommer det "klirrelyder" av den? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hvis du bare har sett på vifta, og maskina ikke har vært på så må det jo være noen av komponentene i pc'en gjerne skjermkortet det er feil med. Mystisk.. Hva kan skjedd galt, du tok det jo bare ut. Det kan vel ikke ha noe med vifta er cpu'en varm? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Nå har jeg slitt en liten stund. Tok det ut og inn (igjen), og da fikk jeg svart bilde/ikke noe bilde. Når har jeg tilnærmet lik vanlige farger. Holdt kortet foran en vifte man kjøler seg selv ned med om sommern, og fikk det kaldt igjen. Vifta står nå og blåser inn i åpent kabinett... Lenke til kommentar
sten Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 er det er daytona skjermkort? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Det skulle jeg kanskje nevnt. Nei, det er Gainward Geforce2 ti/450 Golden Sample TV 64 MB DDR. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Kan det være forårsaket pga. statisk elektrisitet? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Quote: On 2002-04-09 16:38, blanc skrev:Kan det være forårsaket pga. statisk elektrisitet? Statisk elektrisitet etter at jeg nappa ut kortet og satt det inn? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Blir jo annerledes farger hver gang.. :sad: Nå er det ganske grått, selv om de sterkeste fargene synes. PC-en har forøvrig stått av i et par timer, og brude fått kjølt seg ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå