-kga- Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hva syntes dere om russen og deres holdninger i de senere åra? Mange små barn syntes det er stas med russen, men jeg lurer på om alle foreldrenne er like begeistra. I russe tåget her jeg bor, og det er en liten by. Her trava det rundt russ som knapt kunne gå. En av de som sjangla mest datt over rende og tokk nesten med seg en unge i fallet. Det lå knuste ølflasker rundt om etter tåget. To gutter, han ene kledd ut som en dame lå i en sykehus seng og utførte diverse sex posisjoner med full inlevelse, med klærna på selvsakt. Plus mye annet +++ Kan ikke si at alt dette er så veldig barnevennlig. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Merkelig oppførsel på noen av disse russene ja Her på Nøtterøy har jeg faktisk ikke hørt eller sett så mye til russen i år.. De pleier å bombandere skolen og sånt, men ingenting i år. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Her i Bergen hadde vi det bare gøy heh Ikke noe spesielt mye liv i toget da alle var drittrøtt og hadde det nok med å gå hehe. Tror bergensrussen er relativt barnevennlig... kan bare snakke for meg selv og ting jeg har sett, men utifra det grunnlaget så trekker jeg den konklusjonen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Her i fyllingsdalen har russen knust ruter og dører på diverse skoler, og generelt vært en pest og en plage... Det er da Fana russen som har gjort det, Fyllingsdal russen er kjempe grei og koselig Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Her i fyllingsdalen har russen knust ruter og dører på diverse skoler, og generelt vært en pest og en plage... Det er da Fana russen som har gjort det, Fyllingsdal russen er kjempe grei og koselig DRITE PÅ FANA! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Her i fyllingsdalen har russen knust ruter og dører på diverse skoler, og generelt vært en pest og en plage... Det er da Fana russen som har gjort det, Fyllingsdal russen er kjempe grei og koselig DRITE PÅ FANA! Drite på Bærum også! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 PÅ røros var de veldig tamme.... russetoget var så kjipt at jeg hadde lyst til å grine Men har jo ikke vært russ selv da, så er jo ikke sikkert det er så enkelt som det ser ut som...hva vet jeg Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Syns det har vært uvanlig mange russ på kino mellom 1-17mai iår! (jobber på en kino) Ikke like mye fyll og festing som en er vant til fra tidligere er iallefall min oppfatning. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det finnes jo en russeknute som innebærer å underholde kinopublikummet før filmen starter Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hm. Var russ i år, var jo heftig det. En ting som slår meg er at alle de planene vi hadde for russetiden ikke tok helt av. Vi hadde fri fra skolen (2 uker), så det ble lissom til at vi "neh, har god tid, gidder ikke idag", siden vi bare kunne gå rundt og dasse.. Skulle jo væte ut alt og alle, men det ble særs lite av det. Det var flere grunner til dette, men den viktigste var at vi ble politianmeldt.. I løpet av 45 minutter klarte vi (en russegjeng) å bli trua med anmeldelse av 3 forskjellige instanser om vi vætte ut noen.. Det var fra ungdomsskolen, vår skole og busselskapet. Så da måtte vi ta alt fra bil siden vi ikke kunne være på noen av de nevnte områdene.. Og å grise til bilene (hadde ikke russebil, rimelig ny Audi, fin BMW osv..) med vann o.l var ikke så fristende. Heller ikke at barnene vi spruta på kasta stein etter bilen.. Fikk raida et par, de vi hadde "planlagt" å ta lenge. Var jo skremselsmøter hele tiden før russetiden fra skolens side om hva som skjedde om vi gjorde noe.. Litt kjedelig å få nedsatt orden for å væte ut en førsteklassing.. Så nå er russetiden over, men har fremdeles vannballonger igjen, så det ble et par (enda) våtere elever i dag på vei hjem.. Russ eller ikke, vannballonger er gøy.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ja og i Oslo raner dem det dem kommer over.. skulle kommet et lovforslag som sørget for at ved skoler der man vet at russ begår lovbrudd så blir all russefeiring innstilt inntil synderene selv melder seg. da har dem automatisk valget Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ja og i Oslo raner dem det dem kommer over.. skulle kommet et lovforslag som sørget for at ved skoler der man vet at russ begår lovbrudd så blir all russefeiring innstilt inntil synderene selv melder seg. da har dem automatisk valget Når dem begynner med skikkelige lovbrudd, da mener jeg det går forlangt.. Må bruke ordet "skikkelige" siden å sprute vann også er ulovlig (personkrenking).. Syns det å sprute vann på noen personer er greit nok, må jo ha det litt morro. Støtter ikke alt det andre noen finner på. Kidnapping, hive folk på vannet osv.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 her var russetoget ganske dødt. russepresidenten løp rudnt i bare ballerina skjørt da, noe som var mindre vakkert ellers var det nok ganske barnevennlige greier. ikke gjort så mye faenskap eller heller tror jeg, mest mot hverandre såfall Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Merkelig oppførsel på noen av disse russene ja Her på Nøtterøy har jeg faktisk ikke hørt eller sett så mye til russen i år.. De pleier å bombandere skolen og sånt, men ingenting i år. Går du på NVS? Russen skulle egentlig ha en terrordag, men det ble så mye vannspruting de andre dagene at de ikke fikk lov Ikke noe annet enn vann, da. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Merkelig oppførsel på noen av disse russene ja Her på Nøtterøy har jeg faktisk ikke hørt eller sett så mye til russen i år.. De pleier å bombandere skolen og sånt, men ingenting i år. Går du på NVS? Russen skulle egentlig ha en terrordag, men det ble så mye vannspruting de andre dagene at de ikke fikk lov Ikke noe annet enn vann, da. Nei, går ikke på NVS, går på Borgheim Ungdomskole.. Var kjipe russ i år ja, det ble igrunn motsatt, ungdomskolen gikk til angrep på russen Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 I år har jeg selv vært russ og det har vært driiit gøy!! Går på en skole med ca.260 russ i Ålesund og vi har skapt en del liv for å si det sånn. Det har vært lite hardcore pøbling. Eneste konfrontasjon med politiet var når noen russer hadde fartskontroll på innfartsvegen med hårføner. Dessuten vant vi for beste russe tog!! Morsomt! Alt i alt har vi kun prøvd å ha det gøy og holde oss unna bråk Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Her i fyllingsdalen har russen knust ruter og dører på diverse skoler, og generelt vært en pest og en plage... Det er da Fana russen som har gjort det, Fyllingsdal russen er kjempe grei og koselig Det var da ikke Fana-russen som hadde gjort det, selv om alt pekte den veien... Den yngste av de som var med på det er en jente som går i 9. klasse. De hadde vært flere andre steder også, tilsammen en gjeng på 12 stk. De hadde bl.a. vært inne på en barneskole og knust ruter, veltet bokhyller. De hadde heldigvis for skolen ikke vært inne på datarommet... Helt utrolig at det i det hele tatt går an å finne på noe sånt! I går var 4 av dem blitt tauet av politiet... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Her i fyllingsdalen har russen knust ruter og dører på diverse skoler, og generelt vært en pest og en plage... Det er da Fana russen som har gjort det, Fyllingsdal russen er kjempe grei og koselig Det var da ikke Fana-russen som hadde gjort det, selv om alt pekte den veien... Den yngste av de som var med på det er en jente som går i 9. klasse. De hadde vært flere andre steder også, tilsammen en gjeng på 12 stk. De hadde bl.a. vært inne på en barneskole og knust ruter, veltet bokhyller. De hadde heldigvis for skolen ikke vært inne på datarommet... Helt utrolig at det i det hele tatt går an å finne på noe sånt! I går var 4 av dem blitt tauet av politiet... Hadde de tagget Fana 04 utenfor skolen og, for å sende oss på villspor? frekke tøser.. kanskje vi bør kanselere planene om å ta hevn.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hadde de tagget Fana 04 utenfor skolen og, for å sende oss på villspor? frekke tøser.. kanskje vi bør kanselere planene om å ta hevn.. Muuuulig d va Fana-russen som skrev d da.... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Nei, går ikke på NVS, går på Borgheim Ungdomskole.. Var kjipe russ i år ja, det ble igrunn motsatt, ungdomskolen gikk til angrep på russen Vi skulle gå til angrep på skolen deres men vi ble anmeldt av sure foreldre og lærere i Horten fordi vi var en tur innom der i russetida, så vi fikk ikke bevege oss innenfor ungdomskolene i Vestfold, inkludert Nøtterøy... Kjipt! Det er greit med vannkrig og sånt, men knuste flasker overalt burde ikke vært lov! Det er jo alltid noen få som ødelegger for andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå