MAtroxX Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) hei. hva er best av disse kortene? asus msi nb: er det cpu temp sensorer i begge? Endret 18. mai 2004 av MAtroxX Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 hva er bedre med det? er det cpu sensor på det? er det et bra kort i det hele tatt? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg har et tilnærmet likt MSI kort (K7N2 delta-ilsr). Det fungerer helt fint... MEN, siden dette er under overklokking så antar jeg at du skal overklokke litt. MSI sine amd kort duger absolutt ikke til oc. Spes Delta-kortene har en tendens til å ta selvmord, sammen med cpu'en om du overklokker litt høyt. Har selv fått mitt erstattet 4 ganger nå. Du burde vurdere Abit NF7-S om du skal oc'e høyt. Skal du ha det kun til vanlig brukt er alle stort sett like... Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 skal kjøpe et av disse kortene p.g.a. at de er demobrukte.. koster ca 250 kr hva skal jeg velge? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Asus om du skal overklokke. MSI om du ikke skal overklokke... Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 tror det blir asus kortet da, er det noe negativt med det kortet, koster 350kr innklusiv frakt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Finfint kort, spesielt til den prisen Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Vær oppmerksom på at -X modeller fra Asus er nedskalerte "billig" modeller. Asus A7N8X-X (nedskalert A7N8X Deluxe) er ikke kompatibel med dual ddr (f.eks.).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå