x871kx6167ss7 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Virker denne tro? Hovedkort MSI NEOK8T800 Prosessor AMD Athlon 64 +3000 Prosessor-kjøler Thermaltake Venus 12 Minne 2x TwinMOS 512MB PC3200 CL2 Harddisk 2X Seagate 200GB 7200RPM 8MB cache Skjermkort Sapphire Readon 9800 pro 128MB Ser det greit ut? Jeg skal også kjøpe 4 uv-vifter , men det står ikke hvaslags kontakt de bruker.... Jeg kommer til å ha en harddisk-kjøler fra microplex, vil den bare koble seg på en 4-pin kontakt eller vil den ta hele selv? Vil CPU-kjøleren gjøre det samme? Eller Basic Kit? Eller Sound kontoll? Hva slags kontakt bruker CoolMod grillen? Det ble en god del spørsmål, håper det går greit. MVH. Peter Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Virker denne tro? Hovedkort MSI NEOK8T800 Prosessor AMD Athlon 64 +3000 Prosessor-kjøler Thermaltake Venus 12 Minne 2x TwinMOS 512MB PC3200 CL2 Harddisk 2X Seagate 200GB 7200RPM 8MB cache Skjermkort Sapphire Readon 9800 pro 128MB Ser det greit ut? Jeg skal også kjøpe 4 uv-vifter , men det står ikke hvaslags kontakt de bruker.... Jeg kommer til å ha en harddisk-kjøler fra microplex, vil den bare koble seg på en 4-pin kontakt eller vil den ta hele selv? Vil CPU-kjøleren gjøre det samme? Eller Basic Kit? Eller Sound kontoll? Hva slags kontakt bruker CoolMod grillen? Det ble en god del spørsmål, håper det går greit. MVH. Peter Tror det blir enklere for de som faktisk kan noe(ikke meg altså) om du sa hva slags formål den skal brukes til... Du skal sikkert laste ned sanger og filmer(jamnfør hd), men skal du spille også??? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Om du mener CS er en livsstil burde du kanskje gå for ett nvidiakort istedet! 5900XT feks. Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg skal også kjøpe 4 uv-vifter , men det står ikke hvaslags kontakt de bruker.... Vil CPU-kjøleren bruke en hel molex? Eller Basic Kit? Eller Sound kontoll? Hva slags kontakt bruker CoolMod grillen? Starter med viftene, de er passive, dvs att de lyser opp når man belyser de med uv-lys. ellers er det vanlig vifte-plugg. Volcano12 bruker en stor molex, og henger seg på (ivertfall den eg fekk), det samme gjør Basic Kit og Sound Ctrl. CoolMod grillen er det meningen å koble inn istedet for IDE LED og PWR LED, og har kontakter deretter.. håper det hjalp deg =) bunnlose Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Jeg skal også kjøpe 4 uv-vifter , men det står ikke hvaslags kontakt de bruker.... Vil CPU-kjøleren bruke en hel molex? Eller Basic Kit? Eller Sound kontoll? Hva slags kontakt bruker CoolMod grillen? Starter med viftene, de er passive, dvs att de lyser opp når man belyser de med uv-lys. ellers er det vanlig vifte-plugg. Volcano12 bruker en stor molex, og henger seg på (ivertfall den eg fekk), det samme gjør Basic Kit og Sound Ctrl. CoolMod grillen er det meningen å koble inn istedet for IDE LED og PWR LED, og har kontakter deretter.. håper det hjalp deg =) bunnlose takk Nå er pcen kjøpt! Koster ca. 15.000,- eksl. skjerm! Endret 18. mai 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Om du mener CS er en livsstil burde du kanskje gå for ett nvidiakort istedet! 5900XT feks. Skal ikke bare spille CS da... Farcry UT2k4 osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå