EasyRaider Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Ka med viftene då? Finnes det nogen mulighet for å hiva inni 120mm vifter uten å lage hull i kabinettet? Hvorfor ville du gjøre det? 2 stk. 80 mm vifter kan flytte like mye luft med samme støynivå som èn 120 mm. Det som er viktig, er at viftene er stille og flytter nok luft, ikke hvilken størrelse de har. Vil du ha mindre støy med det kabinettet, er det bare å kjøpe viftekontroller og skru ned farten eller å bytte til stillere vifter. (edit) OK, jeg kan se en fordel med 120 mm, og det er at det antakelig blir billigere å kjøpe 1 av dem enn 2 80 mm. Endret 22. mai 2004 av EasyRaider Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Ka med viftene då? Finnes det nogen mulighet for å hiva inni 120mm vifter uten å lage hull i kabinettet? 120mm vifte er ikke livet vet du..... djez.... Lenke til kommentar
blistex Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Nei, det e greit nok. Eg tenkte egentlig hvis du ville ha vannkjøling, og ikkje vil laga nye hull te 120mm viftene som fulgte med radiatoren...! Tanken va då å putta radiatoren inni kabinettet... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 det finne FÅ kabinett som er designet til vannkjøling da.. du MÅ nok skjære litt uansett. Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg skulle akkurat til å bestille den svarte versjonen av det Lian-Li kabinettet hos Microplex, men så var de plutselig utsolgt for det.. Da banna jeg høyt! Tror ikke du vil angre et sekund hvis du kjøper det kabinettet, har lestet noen tester på nett og det får bare skryt. Sitter foreløpig og venter på at de skal få inn det svarte igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå