Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et program som kan generere html-album hvor jeg kan legge inn logo i hver html-fil, og gjøre andre modifikasjoner før batchen? Jeg bruker acdsee, men der kan jeg kun velge bakgrunnsfarge etc. Noen her som vet?

F828

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg takker for responsen, men etter å ha vært i fyr og flamme og skaffet programmet, er skuffelsen stor da det IKKE kan gjøre det jeg spurte om.... Man kan ikke legge logo på hver html-fil....

F828

Lenke til kommentar

Jeg ville ha tittet på Enersoft SiteGenWiz . Dette programmet grabber alle filer i en mappe, konventerer og komprimerer bildene med tumbnails og alt.

sgwpreview.jpg

Inneholder også et ftp program som oppdaterer siden din.

Veldig enkelt. Det går ann å lage en logo (your Site) som dukker opp på hver side.

Ta en titt på siden min og se. Programmet's gratis versjon er begrenset med 3 sider i dybden, som er enn nok for meg.

MVH Øyvind.

Lenke til kommentar

ATT: Svortevik...............

Hei og tusen hjertelig takk ARLES var nettopp det jeg trengte. En innertier av et program... så slapp jeg å installere og avinstallere masse programmer for å finne det jeg trengte. Nå ble jeg glad!

:D

F828

Lenke til kommentar
Jeg takker for responsen, men etter å ha vært i fyr og flamme og skaffet programmet, er skuffelsen stor da det IKKE kan gjøre det jeg spurte om.... Man kan ikke legge logo på hver html-fil....

F828

På hver html-fil? Trodde du mente at du ville ha en logo (vannmerke) på alle bildene, for det kan express thumbnail creator :w00t:

EDIT: Mulig jeg ikke leste spørsmålet godt nok :blush:

Endret av PT
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...