F828 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Noen som vet om et program som kan generere html-album hvor jeg kan legge inn logo i hver html-fil, og gjøre andre modifikasjoner før batchen? Jeg bruker acdsee, men der kan jeg kun velge bakgrunnsfarge etc. Noen her som vet? F828 Lenke til kommentar
F828 Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg takker for responsen, men etter å ha vært i fyr og flamme og skaffet programmet, er skuffelsen stor da det IKKE kan gjøre det jeg spurte om.... Man kan ikke legge logo på hver html-fil.... F828 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg ville ha tittet på Enersoft SiteGenWiz . Dette programmet grabber alle filer i en mappe, konventerer og komprimerer bildene med tumbnails og alt. Inneholder også et ftp program som oppdaterer siden din. Veldig enkelt. Det går ann å lage en logo (your Site) som dukker opp på hver side. Ta en titt på siden min og se. Programmet's gratis versjon er begrenset med 3 sider i dybden, som er enn nok for meg. MVH Øyvind. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Vil tro at Arles gjør det du ber om. Demo kan lastes ned fra produsentens hjemmeside. http://www.digitaldutch.com/arles/ Lenke til kommentar
F828 Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 ATT: Svortevik............... Hei og tusen hjertelig takk ARLES var nettopp det jeg trengte. En innertier av et program... så slapp jeg å installere og avinstallere masse programmer for å finne det jeg trengte. Nå ble jeg glad! F828 Lenke til kommentar
klunde Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Sjekk JAlbum på: http://jalbum.net/ Det kan legge på logo, tekst og alt annet du kan tenke deg - og det beste av alt - det er gratis! Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Jeg takker for responsen, men etter å ha vært i fyr og flamme og skaffet programmet, er skuffelsen stor da det IKKE kan gjøre det jeg spurte om.... Man kan ikke legge logo på hver html-fil.... F828 På hver html-fil? Trodde du mente at du ville ha en logo (vannmerke) på alle bildene, for det kan express thumbnail creator EDIT: Mulig jeg ikke leste spørsmålet godt nok Endret 20. mai 2004 av PT Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Etter å ha fulgt tipsene i denne tråden lasta jeg ned Arles. Et virkelig superbra og funksjonellt program! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå