Sheldon C Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei Jeg er på jakt etter spill til PC til min 4 år gamle nevø. Flåklypa digger han totalt, og han har også prøvd Josefine spillene. Noen som har anbefalinger på bra spill som passer til denne aldersgruppen? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 nei da... hva med starwarz racer eller noe sånt? har han prøvd Sim city da?.. trur han kanskje vil like lego race Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 du burde skamme deg, skaff han en gamecube og vær trygg. Ikke mange PC spill til barn lenger. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Han digger sikkert gameboy spill. Kjøp den, den koster ikke en formue heller da ... Josefine er de helt toillat... INGEN som syns det er gøy vel? Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) han kan jo prøve Backpacker da. Kansje litt i vanskligste laget. Er svert lite spill for Barn til pc fortiden. ikke kommet mye etter flåklypa. Kan jo ta en titt her for ide'er: http://www.softmag.no/spill_meny.htm#barn Endret 18. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ingen som leser hva trådstarter skriver? 4 år, da er vel Sim City og Backpacker heeeelt feil. (Underteknede synes fremdeles at Sim City er krevende ) Jeg vil anbefale internettspill fra f.eks 123spill.no og lignende. Lages få spill som ikke er på engelsk nå til dags! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 du burde skamme deg, skaff han en gamecube og vær trygg. Ikke mange PC spill til barn lenger. Hvorfor burde jeg skamme meg? Hva er det som er utrygt med en PC? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Lego Creator syns jeg er morsomt.. det er å anbefale. ellers har du blåfjell og olsenbanden som en fireåring jeg kjenner syns var tøft. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Gamecube er egentlig det mest barnevennelige du får kjøpt i dag. Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Selv om gamecube har barnslige spill tror jeg nok de fleste spillene blir for vanskelige for en liten tass på 4 år, men det må da vel ikke være helt nye spill. Hva med Gubben og katten, Mulle Mekk eller andre aktivitetsspill Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hva med derre hunde spiller Dogs life eller hva det heter.Norsk tale til og med Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Takk for tips. Fant også en liste over barnespill på Akersmic. http://www.akersmic.no/trade/productlist/53783/ Lenke til kommentar
KriB Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Josefine er de helt toillat... INGEN som syns det er gøy vel? Er du 4 år? Jeg vet om 4-åringer som syns det er knallkult å suge på tommelen fremdeles, og da er preferansene litt annerledes enn for en tenåring ++ Lenke til kommentar
MissCB Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Josefine er de helt toillat... INGEN som syns det er gøy vel? Jepp.... den yngre garde her i huset digger Josefine.... Mange som gjør det serru... Trenger ikke være så ung heller, syns hu har fin sangstemme jeg.... der hun synger om kaninforet sitt....:-) Men til trådstarter her, så er det jo endel bra til den yngre befolkningen i de lek&lær spillene.... Det pleier å falle i smak hos de små :-) Hva med Nemo? Byggmester Bob? Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Mulle Meck och Rasmus Nalle kanske? Min 2½-åriga dotter älskar Pippi Långstrump, även om det är jag som får sköta musarbetet. Angående Flåklypa; kan man köpa det någonstans i Oslo-området nuförtiden? (Har aldrig sett det i Sverige, men vill ha det och har bekanta i Oslo.) /Olle Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Mulle Meck och Rasmus Nalle kanske?Min 2½-åriga dotter älskar Pippi Långstrump, även om det är jag som får sköta musarbetet. Angående Flåklypa; kan man köpa det någonstans i Oslo-området nuförtiden? (Har aldrig sett det i Sverige, men vill ha det och har bekanta i Oslo.) /Olle re Olle Jeg kjøpte mitt på matvarekjeden OBS. Der selger de spillet for 149,- Jeg tror også ELKJØP selger Flåklypa til samme prisen. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det finnes jo tilleggspakke til Flåklypa, vist du ikkje allerede har den da. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Det finnes jo tilleggspakke til Flåklypa, vist du ikkje allerede har den da. Visste ikke at det fantes tilleggspakke. Men det finnes vel både den originale versjonen og så er det senere kommet Flåklypa 3D. Er det denne du mener? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Nei det er ei egen tilleggspakke der man kan fly helikopter og ein del andre småting som eg ikkje hugser. Den selges antagligvis med orgianlspillet i samlet pakke nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå