Gå til innhold

Spill til småbarn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som leser hva trådstarter skriver? 4 år, da er vel Sim City og Backpacker heeeelt feil. (Underteknede synes fremdeles at Sim City er krevende :blush: )

Jeg vil anbefale internettspill fra f.eks 123spill.no og lignende. Lages få spill som ikke er på engelsk nå til dags!

Lenke til kommentar
Josefine er de helt toillat... INGEN som syns det er gøy vel? :hmm:

Er du 4 år? :D

Jeg vet om 4-åringer som syns det er knallkult å suge på tommelen fremdeles, og da er preferansene litt annerledes enn for en tenåring ++

Lenke til kommentar
Josefine er de helt toillat... INGEN som syns det er gøy vel? :hmm:

Jepp.... den yngre garde her i huset digger Josefine.... Mange som gjør det serru... Trenger ikke være så ung heller, syns hu har fin sangstemme jeg.... :p der hun synger om kaninforet sitt....:-)

Men til trådstarter her, så er det jo endel bra til den yngre befolkningen i de lek&lær spillene.... Det pleier å falle i smak hos de små :-) Hva med Nemo? Byggmester Bob?

Lenke til kommentar

Mulle Meck och Rasmus Nalle kanske?

Min 2½-åriga dotter älskar Pippi Långstrump, även om det är jag som får sköta musarbetet.

Angående Flåklypa; kan man köpa det någonstans i Oslo-området nuförtiden? (Har aldrig sett det i Sverige, men vill ha det och har bekanta i Oslo.)

/Olle

Lenke til kommentar
Mulle Meck och Rasmus Nalle kanske?

Min 2½-åriga dotter älskar Pippi Långstrump, även om det är jag som får sköta musarbetet.

Angående Flåklypa; kan man köpa det någonstans i Oslo-området nuförtiden? (Har aldrig sett det i Sverige, men vill ha det och har bekanta i Oslo.)

/Olle

re Olle

Jeg kjøpte mitt på matvarekjeden OBS. Der selger de spillet for 149,-

Jeg tror også ELKJØP selger Flåklypa til samme prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...