FenrisC0de Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har sovna på dass jeg og, men da var jeg dritfull... Samme kveld sovna jeg på plenen til tanta og onkelen min, i en taxi, på trappa hjemme mens jeg venta på at noen skulle lokke opp døra og etter en haug med spying og gærp, sovna jeg heldigvis i senga mi... jeg for min del var kvalm og hadde diarè, så jeg måtte på dass hele tiden, så like greit og sove der tenkte jeg Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 jeg for min del var kvalm og hadde diarè, så jeg måtte på dass hele tiden, så like greit og sove der tenkte jeg Det er helt greit og sitte på dass over lengere tid! Det er jo en ganske behagelig plass og sitte på! Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva synes dere om det dasspapiret med figurer på??? Jeg oppdaget det akkurat! Vet ikke om det er gammelt eller nytt?? Det var sånne småe figurer og snakke bobler Det var ganske festligt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva synes dere om det dasspapiret med figurer på??? Jeg oppdaget det akkurat! Vet ikke om det er gammelt eller nytt?? Det var sånne småe figurer og snakke bobler Det var ganske festligt! Det er gammelt nytt. Det store spørsmålet er vel hvem det er som faktisk kommer på slike ideer? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja helt enig jeg fåretrekker helt ordinære dassruller med helt ordinært papir! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 -Dasspapiet SKAL være av den grove sorten. (helst med snå *nupper* slik at det kjennes som sandpapir. Det renser best) -Det MÅ legges litt papir i dass før man setter seg (våt ræv er ikke kult) -Rumpeballene må strekkes litt til hver sin side, slik at det brune øyet får armslag når gubben kommer. (på den måten sparer du tid og dasspapir, da du slipper å tørke så mye) -Et tørk består av 3 deler papir som foldes på følgende måte: Del 1 foldes over del 2, del 3 foldes over del 1 (som befinner seg oppå del 2) -Riktig fremgangsmåte for de første tre tørkene er som følger: Tørk 1 skal gjøres fra fremkant til bakkant, tørk 2 skal også gjøres fra fremkant til bakkant, og tørk 3 skal gjøres fra bakkant til fremkant. På denne måten slipper du å dra dritten oppover ryggen hvis papiret glipper. Håper denne guiden belyste dette fabelaktige temaet Psion ut... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Jeg nøyer meg med ett kraftig tørk i retning mot ryggen, så da slipper man å få unormalt brune baller. ang strekking av rumpeballer^: Da bør man helst dra de litt ut, for så å sette seg godt nedpå ringen, så de forblir utspent. edit: to lags krepp, vendt ut fra veggen. Endret 17. oktober 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Når vi er innpå dette temaet. Er det noen andre som kaster dasspapir nedi dass, før man driter, for å unngå splashback? Kanskje jeg er unormal.. Ja, det lærte jeg av min avdøde bestefar Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Må jo være Lotus Royal. Et lag sterkt papir omgitt av to mykere, det er jo helt klart en mer behagelig opplevelse Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 *allyse rister på hodet og småler* Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Må jo være Lotus Royal. Et lag sterkt papir omgitt av to mykere, det er jo helt klart en mer behagelig opplevelse Jeg har prøvd det og konklusjonen er følgende: Lambi er fortsatt best! Lenke til kommentar
robB Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) -Dasspapiet SKAL være av den grove sorten. (helst med snå *nupper* slik at det kjennes som sandpapir. Det renser best)-Det MÅ legges litt papir i dass før man setter seg (våt ræv er ikke kult) -Rumpeballene må strekkes litt til hver sin side, slik at det brune øyet får armslag når gubben kommer. (på den måten sparer du tid og dasspapir, da du slipper å tørke så mye) -Et tørk består av 3 deler papir som foldes på følgende måte: Del 1 foldes over del 2, del 3 foldes over del 1 (som befinner seg oppå del 2) -Riktig fremgangsmåte for de første tre tørkene er som følger: Tørk 1 skal gjøres fra fremkant til bakkant, tørk 2 skal også gjøres fra fremkant til bakkant, og tørk 3 skal gjøres fra bakkant til fremkant. På denne måten slipper du å dra dritten oppover ryggen hvis papiret glipper. Håper denne guiden belyste dette fabelaktige temaet Psion ut... Jeg gjør nesten alt det du skreiv der Btw: Synest Lambi er best og det helt vanlige dopapiret er best.(husker ikke namn) Endret 17. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 1200grit våtslipepapir. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Har noen prøvd dasspapiret de selger på Lidl?? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg vil ha dasspapir med bilde av Bush på. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg vil ha dasspapir med bilde av Bush på. Det hadde vert kult med "Kjendis dasspapir" :!: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Når vi er innpå dette temaet. Er det noen andre som kaster dasspapir nedi dass, før man driter, for å unngå splashback? Kanskje jeg er unormal.. LoOoL :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg