Gå til innhold

Dasspapir


Anbefalte innlegg

Har sovna på dass jeg og, men da var jeg dritfull... Samme kveld sovna jeg på plenen til tanta og onkelen min, i en taxi, på trappa hjemme mens jeg venta på at noen skulle lokke opp døra og etter en haug med spying og gærp, sovna jeg heldigvis i senga mi...

jeg for min del var kvalm og hadde diarè, så jeg måtte på dass hele tiden, så like greit og sove der tenkte jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet+891234
Hva synes dere om det dasspapiret med figurer på??? Jeg oppdaget det akkurat! Vet ikke om det er gammelt eller nytt?? Det var sånne småe figurer og snakke bobler :p Det var ganske festligt!

Det er gammelt nytt. Det store spørsmålet er vel hvem det er som faktisk kommer på slike ideer? :dontgetit:

Lenke til kommentar

-Dasspapiet SKAL være av den grove sorten. (helst med snå *nupper* slik at det kjennes som sandpapir. Det renser best)

-Det MÅ legges litt papir i dass før man setter seg (våt ræv er ikke kult)

-Rumpeballene må strekkes litt til hver sin side, slik at det brune øyet får armslag når gubben kommer. (på den måten sparer du tid og dasspapir, da du slipper å tørke så mye)

-Et tørk består av 3 deler papir som foldes på følgende måte: Del 1 foldes over del 2, del 3 foldes over del 1 (som befinner seg oppå del 2)

-Riktig fremgangsmåte for de første tre tørkene er som følger: Tørk 1 skal gjøres fra fremkant til bakkant, tørk 2 skal også gjøres fra fremkant til bakkant, og tørk 3 skal gjøres fra bakkant til fremkant. På denne måten slipper du å dra dritten oppover ryggen hvis papiret glipper.

 

 

Håper denne guiden belyste dette fabelaktige temaet

 

Psion ut...

Lenke til kommentar

Jeg nøyer meg med ett kraftig tørk i retning mot ryggen, så da slipper man å få unormalt brune baller.

 

ang strekking av rumpeballer^: Da bør man helst dra de litt ut, for så å sette seg godt nedpå ringen, så de forblir utspent.

 

edit: to lags krepp, vendt ut fra veggen.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
-Dasspapiet SKAL være av den grove sorten. (helst med snå *nupper* slik at det kjennes som sandpapir. Det renser best)

-Det MÅ legges litt papir i dass før man setter seg (våt ræv er ikke kult)

-Rumpeballene må strekkes litt til hver sin side, slik at det brune øyet får armslag når gubben kommer. (på den måten sparer du tid og dasspapir, da du slipper å tørke så mye)

-Et tørk består av 3 deler papir som foldes på følgende måte: Del 1 foldes over del 2, del 3 foldes over del 1 (som befinner seg oppå del 2)

-Riktig fremgangsmåte for de første tre tørkene er som følger: Tørk 1 skal gjøres fra fremkant til bakkant, tørk 2 skal også gjøres fra fremkant til bakkant, og tørk 3 skal gjøres fra bakkant til fremkant. På denne måten slipper du å dra dritten oppover ryggen hvis papiret glipper.

 

 

Håper denne guiden belyste dette fabelaktige temaet

 

Psion ut...

Jeg gjør nesten alt det du skreiv der :D

Btw: Synest Lambi er best og det helt vanlige dopapiret er best.(husker ikke namn)

Endret av robB
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...