Gå til innhold

Dasspapir


Anbefalte innlegg

Når vi er innpå dette temaet. Er det noen andre som kaster dasspapir nedi dass, før man driter, for å unngå splashback? Kanskje jeg er unormal..  :p

Jepp.... og det funker og.. :yes:

 

EDIT: Foretrekker forresten dobbelt papir... gjerne litt grovt... :thumbup:

Endret av bkvaloy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det hørtes smart ut å tørke k*ken.

 

Uansett hvor mye du rister og slår, den siste dråpen i buksa går!

kanskje det, men gjett hvorfor folk fant opp g-streng for gutter da? :p

og dessuten hva vet du om det?

Det står i signaturen til en eller aen her på forumet....... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Synes det hørtes smart ut å tørke k*ken.

 

Uansett hvor mye du rister og slår, den siste dråpen i buksa går!

kanskje det, men gjett hvorfor folk fant opp g-streng for gutter da? :p

og dessuten hva vet du om det?

Det står i signaturen til en eller aen her på forumet....... :dontgetit:

Jonki har det i signaturen. Se bakover i samme post. Det er jo her han har fått det fra.

Lenke til kommentar

Liker litt ruglete papir ja...Lambi tar ikke donglebær'a.

 

Ellers, hvordan er det folk tørker seg? Jeg mener man skal ta noen tørk, krølle dem, tørke og kaste. IKKE slik noen tror; ta noen tørk, brette, tørke, brette, tørke, brette, tørke og SÅ kaste. :no::no::no:

 

Og hvem i helsike SER på papiret etterpå?? Diskuterte dette en del i militæret, og kom fram til at mange folk sjekker papiret etter 4-5 tørk for å se om det er rent! Herregud da, man har vel driti og tørka seg i 19 år, da har man vel litt rutine på hvor mye som trengs etter hvilke konsistens og slikt!

Endret av NoviKaNa
Lenke til kommentar
Liker litt ruglete papir ja...Lambi tar ikke donglebær'a.

 

Ellers, hvordan er det folk tørker seg? Jeg mener man skal ta noen tørk, krølle dem, tørke og kaste. IKKE slik noen tror; ta noen tørk, brette, tørke, brette, tørke, brette, tørke og SÅ kaste. :no::no::no:

 

Og hvem i helsike SER på papiret etterpå?? Diskuterte dette en del i militæret, og kom fram til at mange folk sjekker papiret etter 4-5 tørk for å se om det er rent! Herregud da, man har vel driti og tørka seg i 19 år, da har man vel litt rutine på hvor mye som trengs etter hvilke konsistens og slikt!

man burde kanskje sjekke dritten på papiret av helsemessige årsaker, er den blå, så er det kjekt å vite liskom :p

Lenke til kommentar

Eg er då 14 år, og slutt å sjekke papiret for ca. eit å siden! Det er greit så lenge du ikkje er rutinert dasstørkar, men blir litt dumt viss du er langt oppe i tjue-åra og sjekker dasspapiret er det vel noko gale! Må forresten drite no!

Lenke til kommentar

middels hardhet på papiret samt det er knudrete er min personlige favoritt. glatt papir smører jo bare skjiten utover, knudrete papir skraper skjiten med seg :thumbup:

 

ang splashback.. hvorfor i all verden har ikke jeg tenkt på det? må prøves ut... :D

Endret av Prelude
Lenke til kommentar
Mens vi er inne på dette dritt temaet, er det andre her som har "kallenavn" på forskjellige typer på bæsjer? En kamerat som hadde vært i militæret fortalte dem til meg, men jeg husker ikke alle lenger. To av dem glemte jeg ikke dog:

 

- Turtlehead - de som ikke vil helt ut, og dermed blir liggende og smette ut og inn..

- Broken Arrow - de som kuttes mitt på, utrolig kjedelig til tider, da delen som er igjen ofte ender opp i en turtlehead..

 

Noen som kan flere/i det hele tatt har hørt noen sånne før?

Herre, like før jeg gjør på meg.

Du skulle bli hengt for å å si det dær, eller lettere sagt la meg lese det kl 2 om natta.. Datt av stolen og vekte garantert halve huset. Hmm, må nevne de dær to rundt middagsbordet i morgen.

Flirer så det skummer rundt kjeften :laugh:

Lenke til kommentar
DASSPAPIRET SKAL VÆRE VENDT UT FRA VEGGEN! :yes:

Ja! Hater at folk snur den jævla dassrullen innover...

det er mongo da å snu dass rullen innover :thumbdown:

 

edit: meningen med dass er ikke å sitte der lenge, inn og gjør det men skal og fort ut det er min menging. Hvordan i he***te greier folk å sitte på dass i en halv time?? syke syke mennesker

Endret av Sink
Lenke til kommentar
hehe, går fint ann det, jeg har klart og sovne der! hehe

da er vi to :roll:

Dassen er en fin plass å koble av på.

 

bamsefar: det gjorde jeg også, fantastisk bra!!

 

Har alltid lurt på om det har noe for seg å bytte ut plastringen med mahogniring.. Noen som vet? :wee:

 

papiret skal være hardt, som de sier, det skal røske litt når man feier krateret.

Lenke til kommentar

Har sovna på dass jeg og, men da var jeg dritfull... Samme kveld sovna jeg på plenen til tanta og onkelen min, i en taxi, på trappa hjemme mens jeg venta på at noen skulle lokke opp døra og etter en haug med spying og gærp, sovna jeg heldigvis i senga mi...

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

"Værste jeg har opplevd innen dasspapir er "skole-papir" "

 

enig der... men sluttet og drite på offentlig etter at jeg så et dass som fikk litt "backfire", ikke særli kult når vaskedama sto og vaska taket :cry:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...