Gå til innhold

Dasspapir


Anbefalte innlegg

tror de fleste prøver å unngå splashback på en eller annen måte, de 3 mest populære er vel:

1: legge litt papir i do før du driter

2: drite, så prøve å reise deg opp før splashback kommer

3: invistert i en utedo(bør også kombineres med nr2, splashback er ikke noe man vil ha med en utedo, det skjer skjeldent da...)

Nå holdt jeg rett og slett på å falle av stolen av forslag 2... :p Det blir som å se en krigsfilm der folk kaster seg unna bombene, men her kaster en seg unna av en annen grunn... :p På hytta vår har vi snurredass. Da slipper en splashback, pluss at en får varme opp i ræva pga. varmeelementene nedi dassen som skal få prossessen til og gå raskere (det skal jo bli om til jord etter er par år...). DET kaller jeg luksus! :wee:

 

Når vi er innpå dette temaet. Er det noen andre som kaster dasspapir nedi dass, før man driter, for å unngå splashback? Kanskje jeg er unormal..  :p
jeg gjør det, litt ubehagelig å få dassvann oppi "sprekken" ;):sick::p

 

Eller enda værre, om du pisser først, og ikke bare får vann i retur. :hm: Heldigvis slipper jeg å tenke på dette mer, etter at dopapirtrikset streifet meg for et par år siden. Det er jo også litt dumt at det er streik nå, med tanke på at en bruker ganske mye dopapir på dette.

Endret av jonpet55
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller enda værre, om du pisser først, og ikke bare får vann i retur. :hm: Heldigvis slipper jeg og tenke på dette mer, etter at dopapirtrikset streifet meg for et par år siden. Det er jo også litt dumt at det er streik nå, med tanke på at en bruker ganske mye dopapir på dette.

Dette tar kaka.... Jeg prøver og spise! Mister jo maten og detter av stolen! :wee:

Lenke til kommentar
Snurre dass er jo ikke så værst da! ;) Det eneste minus må jo være stanken :green:

Neida! Det stinker ikke i det heletatt, for i tillegg til varmen, så er det en avtrekksvifte som drar med stanken opp en pipe på taket! :D Men, derimot, hvis du sitter på taket selv, så kan du faktisk se stanken gjennom lufta, fordi det meste fordamper... :green: Det lukter ikke godt!

Lenke til kommentar

En hver erfaren dass bruker vet at når man først har fått diarè så vet man at etter 8-10 gang på dass, så svir det som fa** hvis dasspapiret er av den ruglete typen, men når det er sagt skal det sies at de über myke dass papirene bare smører dritten utover...

 

forresten, den super wacko dassen er jo helt sinnsyk da.. :)

Lenke til kommentar

Merkelige greier, jeg satt på dass å tenkte på å starte en tråd om dette for et par dager siden :)

 

Men noe jeg opplever ganske mye er at jeg må pisse når jeg driter. Uansett om jeg har pisset 10sek før jeg setter meg ned. Noen flere som plages av dette?

 

Dasspapiret skal være helt passe, ikke for mykt og ikke for hardt!

:yes:

 

Splashbacktrikset bruker jeg ikke, men har tenkt på det en stund, men jeg glømmer det hele tiden. Sliter også med at det ikke er tid til å lempe papir ned i dassen før det kommer :thumbdown::no::cry:

Lenke til kommentar
Merkelige greier, jeg satt på dass å tenkte på å starte en tråd om dette for et par dager siden :)

Jeg har tengt på det en stund! Når jeg sitter på do og går tom for donald så blir jeg bare sittende og tenke :hmm:

 

---------------> Hva kan man gjøre når man sitter på do??? Utenom og lese?

Endret av Kronztad
Lenke til kommentar
Merkelige greier, jeg satt på dass å tenkte på å starte en tråd om dette for et par dager siden :)

Jeg har tengt på det en stund! Når jeg sitter på do og går tom for donald så blir jeg bare sittende og tenke :hmm:

 

---------------> Hva kan man gjøre når man sitter på do??? Utenom og lese?

yup samme her.. kjeder mæ DØNN i hjel hvis æ ikke får lese donald på dass!

Lenke til kommentar

Mens vi er inne på dette dritt temaet, er det andre her som har "kallenavn" på forskjellige typer på bæsjer? En kamerat som hadde vært i militæret fortalte dem til meg, men jeg husker ikke alle lenger. To av dem glemte jeg ikke dog:

 

- Turtlehead - de som ikke vil helt ut, og dermed blir liggende og smette ut og inn..

- Broken Arrow - de som kuttes mitt på, utrolig kjedelig til tider, da delen som er igjen ofte ender opp i en turtlehead..

 

Noen som kan flere/i det hele tatt har hørt noen sånne før?

Lenke til kommentar
Mens vi er inne på dette dritt temaet, er det andre her som har "kallenavn" på forskjellige typer på bæsjer? En kamerat som hadde vært i militæret fortalte dem til meg, men jeg husker ikke alle lenger. To av dem glemte jeg ikke dog:

 

- Turtlehead - de som ikke vil helt ut, og dermed blir liggende og smette ut og inn..

- Broken Arrow - de som kuttes mitt på, utrolig kjedelig til tider, da delen som er igjen ofte ender opp i en turtlehead..

 

Noen som kan flere/i det hele tatt har hørt noen sånne før?

Fantastisk! At det i det hele tatt skulle vært lov! Men jeg skal innrømme at jeg kjenner meg litt igjen på den broken arrow! Tenker alltid på å ta en is-skje inn i anus for å pirke ut ekskrementen! <--- Jeg sliter, jeg vet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...