Suppelars2k Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Tråd om dopapir - den MÅTTE komme. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Synes det hørtes smart ut å tørke k*ken. Uansett hvor mye du rister og slår, den siste dråpen i buksa går! LOL!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Tråd om dopapir - den MÅTTE komme. dette er søppel Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Tråd om dopapir - den MÅTTE komme. dette er søppel hva annet venter du deg i søppel avdelingen? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Tråd om dopapir - den MÅTTE komme. dette er søppel hva annet venter du deg i søppel avdelingen? Sorterer kun papir, restavfall og våtorganisk eg.. Pleier å sende dasspapiret i dass, ikkje i søpla. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Tråd om dopapir - den MÅTTE komme. dette er søppel hva annet venter du deg i søppel avdelingen? Sorterer kun papir, restavfall og våtorganisk eg.. Pleier å sende dasspapiret i dass, ikkje i søpla. Lufen; Busted!! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Dopapir skal være mykt - Lambi er helt klart første valg. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Foretrekker dagens reklame, da det både er billig, og det "røsker" litt.. (eller ikke ) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ommaseriøsefuckingaaaaawd, dette er maximal lavmål. Forøvrig må dasspapiret røkke litt. Lambi er for kjerringer. Gjør ikke anna enn å smøte herligheten utover. Nei, takk meg til billig, grovt, ruglete dasspapir! (seriøst... hva skjer med denne tråden a?) Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg føler at dette er tråden der folk kan komme ut av dass-skapet. Folk kan fortelle om vanene sine, og kanskje -, bare kanskje, finne en av samme sort..! Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Når vi er innpå dette temaet. Er det noen andre som kaster dasspapir nedi dass, før man driter, for å unngå splashback? Kanskje jeg er unormal.. Dette har jeg ikke tengt på før! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 kanskje, finne en av samme sort..! lattis tråd bruker forøvrig midi papir m\splashback fjerner. Savner de gamle dosetepapiret som satt over doen før, sånne som dekte hele dassen med et hull i midten. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg foretrekker hart dasspapir Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Lambi er best, ingen protest! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har dere noen gang sittet i utedassen og kom på at det er tomt for papir etter at dere er ferdige...? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 bruker det grove til hverdags, men i helgene og helligdagene river jeg i med litt lambi... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ommaseriøsefuckingaaaaawd, dette er maximal lavmål. Forøvrig må dasspapiret røkke litt. Lambi er for kjerringer. Gjør ikke anna enn å smøte herligheten utover. Nei, takk meg til billig, grovt, ruglete dasspapir! (seriøst... hva skjer med denne tråden a?) du kunne like godt brukt sandpapir å tørke ræva med Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Sandpapir går ikke, det er for hardt, det former seg ikke. Alt som er grovere enn 80g/cm^2 ("åttigrams" for oss som er litt inni dette) er totalt ubrukelig - det blir for stivt. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Sandpapir går ikke, det er for hardt, det former seg ikke. Alt som er grovere enn 80g/cm^2 ("åttigrams" for oss som er litt inni dette) er totalt ubrukelig - det blir for stivt. Det høres faen meg ut som du du diskuterer dette dagligt Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Sandpapir går ikke, det er for hardt, det former seg ikke. Alt som er grovere enn 80g/cm^2 ("åttigrams" for oss som er litt inni dette) er totalt ubrukelig - det blir for stivt. Det høres faen meg ut som du du diskuterer dette dagligt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg